“Een van de beste zeevruchten schotels ooit. Dit niet verwacht in Brugge. Wij komen zeker terug! Vincent en Ewa”
Beoordeling van Lobster Pot

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 48 van 770 Restaurants in Brugge
17 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste zeevruchten schotels ooit gegeten ( Normandië en Bretagne inbegrepen) totaal onverwacht dit in Brugge te proeven. Top. Vincent en Ewa

Datum van bezoek: september 2023

31 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds perfekte kaart en perfekte service, ideaal voor ons verjaardsfeestje !!!
Van bij het aperetief tot het einde een waar genot , steeds lekker 👍

Datum van bezoek: augustus 2022
7 augustus 2022 beoordeeld

We hadden de positieve beoordelingen gelezen en stapten met hooggespannen verwachtingen deze zaak binnen.
Helaas.....wat viel dit tegen! De bediening was absoluut niet vriendelijk en het eten was in het beste geval matig te noemen.
Duidelijk een toeristenval

Datum van bezoek: augustus 2022
30 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangt. Druk bezocht door buitenlandse toeristen die Brugge bezoeken maar ook vaste klanten. Alles kraakvers en smaakvol.
De passie voor de zaak zie je op het bord en de bediening.

Datum van bezoek: november 2021
13 november 2021 beoordeeld

Met 16 mensen gaan eten, voornamelijk de Lobster Pot fruits de mer schotel. Op voorhand afgestemd me chef Stéphane. Het was perfect. Het warm-lauwe gedeelte is waar de chef het verschil maakt. Beter wordt het niet. Alles vers, geen verdachte geurtjes, gewoon zoals het hoort en meer dan dat. Sympathieke mens die de zaak onder controle heeft en je laat genieten van het beste van de zee met een persoonlijke touch.
Speciale vermelding voor de dame die het allemaal mee helpt realiseren in de zaal : top.
Wij komen zeker terug. 11 geven, gaat helaas niet, maar bij deze dan toch. Hier wandel je niet zo maa voorbij.

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Lobster Pot bekeken, bekeken ook

In Lobster Pot geweest? Deel je ervaringen!