“Klasse!!!”

20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 108 van 824 Restaurants in Brugge
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam kader met zeer vriendelijke mensen. Zeer lekker gegeten en meer dan zijn prijs waard. Komen ZEKER terug!

Datum van bezoek: december 2018

16 november 2018 beoordeeld

Van bij de aanvang (ontvangst) tot de afrekening steeds de beste service. Mijn keuze was ditmaal een plateau "fruits de mer" en gewoon om je vingers af te likken ! Beter kan gewoon niet !

Datum van bezoek: november 2018
30 augustus 2018 beoordeeld

We hadden een zeer gezellige avond in de Lobster Pot! Niet alleen omdat, het eten zeer lekker was, ook de bediening was top!
Zeer verzorgde schotels, heerlijke mosselen en bouillabaisse, lekkere wijn,...
We komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Een gezellig restaurant en een top keuken, gemakkelijk te vinden, onder de toren van de Sint Baafs Kathedraal. De versheid en kwaliteit van de gerechten zijn uitnemend. Voor aperitief hebben wij een Cava en een Martini genomen met een lekkere amuse. Mijn vrouw en ik hebben Crustaces Royale genomen, gegrilde schaaldieren lekker gekruid. Deze kon u krijgen met rijst of frietjes. Maar brood voor mij is genoeg, dan kan men nog eens soppen. En natuurlijk een fris lekker huiswijntje. Het dessert was een Crème brûlée en een Moelleux met chocolade

Datum van bezoek: augustus 2018
13 juli 2018 beoordeeld

Voor het eerst eens mosselen genomen in de Lobster pot; met witte wijn klaargemaakt en het was subliem ! Zoals steeds zeer lekker en een uitstekende bediening.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Lobster Pot bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Lobster Pot geweest? Deel je ervaringen!