“Lekker maar niet bijzonder”
Beoordeling van Greenway

Lekker maar niet bijzonder,
Weinig smaken,
Duur,
Veel te weinig!
(voor een gerecht van 15€ is het niet oké om nog honger te hebben..)
Altijd als ik bij Greenaway buitenstap denk ik:
Was ik maar naar... geweest.

20 augustus 2018 beoordeeld

De burger die ik gegeten heb (de Mexican smoked jalapeno burger) moet zowat de beste plantaardige burger zijn die ik ooit heb gegeten. Heerlijk! Helaas was het eigenlijk wel net te weinig... Mensen die plantaardig eten krijgen doorgaans wel wat meer op. Maar ik ga zeker nog terug omdat het zo lekker was. En dan bestel ik er de wedges gewoon bij!
Verder: leuke en ruime zaak en heel vriendelijke bediening!

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben zeer positief over de verbetering van Greenway vergeleken met enkele jaren geleden. Het menu is top en creatief. Leuke smaakcombinaties en gezond. Het interieur is gezelig ingericht en je wordt bediend met een vriendelijke lach. Zeker een aanrader.

6 juni 2018 beoordeeld

Iedereen - jong, oud, ongeacht of je nu vleeseter, vegetariër of veganist bent - kan bij Greenway lekker en gezond eten. De prijs kwaliteit is super, net zoals de service (snelle en efficiënte bediening, vriendelijk personeel) en de zaak/locatie. Het is een heel gezellige plaats in het midden van het centrum van Leuven waar je rustig een maaltijd kunt consumeren. Zeker een aanrader dus!

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gevarieerd menu, gezellige inrichting en vriendelijk personeel. Zelf geen vegetariër of vegan, maar het smeekt me altijd heel erg!

Reizigers die Greenway bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Greenway geweest? Deel je ervaringen!