“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een verjaardag waren we met een groep van 8 gaan eten. Het interieur is niet zo wauw, maar dit hoeft ook niet. Akoestisch kon het iets beter, want het was nogal gehorig. Het voorgerecht was een combinatie van groentjes met een sausje van ansjovis, dit was heel lekker en verfijnd. Het pastagerecht bestond uit pasta van broccoli met spinazie bladeren en een sausje van look. Dit was zeker genoeg van portie want dit vulde erg. Het hoofdgerecht was parelhoen met een sausje van zoete aardappelpuree, groene kool als groente. Dit was een zeer ruime portie en voortreffelijk van smaak. Na 3 gangen waren we dan ook voldaan. Voor 39€ is deze menu zeker prijs-kwaliteit goed. De rode huiswijn was lekker, maar nogal prijzig. 33€ voor een liter huiswijn kan toch doortellen. Bovenal een goed restaurant.

Datum van bezoek: februari 2019

3 februari 2019 beoordeeld

gereserveerd obv Gault Millau en bevestiging leuvense bron.
Klein behuisd - interieur niet adenbenemend- slechte akoestiek -uitleg menu moeilijk te verstaan.
Amuse bouche : toasten met mousse kippelever en pommodoro : eenvoudig korrekt
prpl: groentjes in saus van ansjovis met looken munt :lekker
secpl: dikke spagetti met bladen broccoli +ricotta : zonder smaak
hfdger parelhoen - champignons - versiering sla korrekt -hoeveelheid weinig -
huiswijnen wit ondermaats rood korrekt
Globale ervaring ontgoocheld - weinig smaak - geen italiaans gevoel gehad- behoorlijk prijzig voor wat ge krijgt- niet voor herhaling vatbaar
Stel me serieus vragen over Gault Millau

Datum van bezoek: februari 2019
12 januari 2019 beoordeeld

Op een druilige januaridag terecht komen in een zuiders getint restaurant, waar de heerlijke geuren van de Italiaanse keuken je onmiddellijk doen vergeten dat je straks door de regen naar je auto moet; dat is pas de max. De patron kwam ons de marktmenu voorstellen en dan hoef je geen seconde meer te aarzelen! Laat aanrukken die everzwijnragout met pasta, gevolgd door een succulent stukje hertenfilet met aardpeer. Door een of ander omstandigheid was die heerlijkheid niet warm. Dit werd dadelijk opgelost door die lekkere schotel volledig opnieuw te maken, Njam!! Het toetje was ook al schitterend. En om het kleine foutje goed te maken kregen we met ons 4 koffie en grappa gratis bovenop! Dit alles voor € 39 pp.Wat wil een mens nog meer.

Datum van bezoek: januari 2019
31 december 2018 beoordeeld

heerlijk eten, top bediening, aangename sfeer.
zoals steeds was het een fantastische avond. absolute aanrader

Datum van bezoek: december 2018
9 december 2018 beoordeeld

met 5 personen het 5 gangen menu genomen . Rossi kennende moet je je niet verwachten aan mooi gepresenteerde borden maar puur voor het eten gaan. en dat is nog steeds lekker, zonder veel franjes.
best dat je wel vraagt om de gerechten niet te snel op elkaar te laten volgen. op 1 uur hadden we al 4 van de 5 gerechten op.
Wat wel niet leuk is de weinige plaats die je hebt; met 5 aan een tafel voor 4 is echt wel beperkt. En 7 € voor 1 liter (kraantjes)water is goed doorgerekend.
dus al bij al voor 85€ per man apero en wijn inbegrepen kan je ergens anders zeker zo goed en comfortabeler eten.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Rossi bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Rossi geweest? Deel je ervaringen!