“Supere gerechten en heel charmante bediening”
Beoordeling van Rossi

Rossi
Geclassificeerd als nr. 15 van 473 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er op een drukke maar heel gezellige vrijdagavond. De sfeer is Italiaans, zonder poespas maar perfecte bediening en overheerlijke gerechten.

2 oktober 2018 beoordeeld

Lekker eten, zachte prijzen, vriendelijke bediening, Toile sireé op tafel, lekkere wijn, onwaarschijnlijk authentiek - elke stad moest zo minstens één restaurant hebben.

28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aperitief is duur en je krijgt er geen hapje of zelfs geen knabbelnootjes bij. De stress van de piepkleine kookruimte waarin een viertal mensen mekaar voor de voeten lopen slaat over op het restaurantzaaltje waar het krap zitten is. Bij volle bezetting lange wachttijden en al snel refter-resonanties. Menu à € 39/pp bracht in 3 gangen eerlijke smaken op het bord maar de porties zijn beperkt vooral het hoofdgerecht. Huiswijn à € 17 voor karaf 1/2L is prijzig. Koffie elders genomen want hier geen espresso-machine ...
Attente bediening. Wat ontgoochelende prijs/kwaliteit.

11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Leuven geen gebrek aan ‘Italiaanse restaurants’. Bent u echter op zoek naar de authentieke, verfijnde smaak van Italië en niet de zoveelste pizza dan bent u hier aan het juiste adres! De chef is geheel terecht tot beste Italiaanse chef van België bekroond. Staat met trots en liefde in de keuken en dat proef je. Zaak ligt wat verdoken in een klein straatje, maar is gezellig vertoeven. Kleinschalig. Zeer vriendelijk personeel. Smaken zitten goed. Mooie porties. Alles heerlijk vers zoals het moet. Geen zotte prijzen. Love it! Kom terug...

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden al veel gehoord over Rossi en we wilden wel eens weten hoe de Italiaanse chef van het jaar ons kon verbazen. Het meeste was ik verbaasd van de rekening, het eten was zeker niet slecht en mooi gepresenteerd maar helemaal niet het geld waard. We zijn vertrokken met een gevoel dat we niet waar voor ons geld hebben gehad, we zullen hier niet meer terug komen. De bediening was vriendelijk alleen kon niemand fatsoenlijk Nederlands, onze ober sprak enkel Italiaans en een tikkeltje Engels. We waren misschien met te hoge verwachtingen hier naartoe gekomen en deze zijn allesbehalve ingevuld. Zeer spijtig

Reizigers die Rossi bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Rossi geweest? Deel je ervaringen!