“Waar voor zijn geld !”

Ter Eycken
Geclassificeerd als nr. 129 van 470 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch, Frans
8 maart 2018 beoordeeld

Heel warm en gezellig kader om te genieten van voldoende lekker eten. Mooi gepresenteerd, voldoende gegeten met de lunch. Prijs/kwaliteit zeer goed. Heel vriendelijke bediening. We raden dit restaurant aan en gaan zeker en vast terug.

3 maart 2018 beoordeeld

Het eten was lekker, maar er loopt echt wat mis met de organisatie: heel lang wachten. 1 garcon om het gehele restaurant van eten en drinken te voorzien. Hij moest voortdurend de trappen oplopen naar de keuken, omdat hij allerhande niet kon vinden. We kregen gin-tonic geserveerd in een leffe glas zonder ijs, en met overdadig veel tonic. Ik bespaar jullie de overige annecdotes.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant dat je door de ligging soms (onterecht) uit het oog verliest. Een verfijnde en eerlijke frans-belgische keuken in een gemoedelijk kader. Het personeel verdient ook zeker een vermelding! Kortom een leuke plek om eens rustig te tafelen.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met een groep van 10 personen lekker gegeten! De Franse eendenborstfilet & de krokant gebakken kalfszwezeriken met sinaasappelsaus en het skreihaasje met gebakken wafel van spinazie zijn hier zeker een aanrader. Het kader is warm en knus met kaarsjes. Enige tegenvaller is de toch wat vreemde en vooral trage bediening!

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn per toeval uitgekomen op dit restaurant. De lunch is zeker lekker te noemen, tegen een schappelijke prijs. De bediening is heel vriendelijk. Het was een aangename verrassing. Zeker de moeite waard. Wij komen terug.

Reizigers die Ter Eycken bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Ter Eycken geweest? Deel je ervaringen!