eDreams
Tripadvisor71 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Recht tegenover het station van Leuven gelegen is dit de ideale plek om te logeren.Ik had een kamer aan straatzijde en hoewel hier veel busverkeer vertrekt en aankomt en het plein is bezaaid met horeca zaken is er eigenlijk geen geluidsoverlast,en al zeker niet van het treinverkeer.Ik had een ruime kamer,alles proper,kwaliteit van bed/hoofdkussen aanvaardbaar. Ontbijt is van UITSTEKENDE kwaliteit,lekker brood/koeken,vers beleg,vers fruit tot zelfs zalm toe en bovenal...heerlijke koffie. Dit hotel is een topaanbieding,zeker voor de 37€/nacht die ik betaalde,ontbijt inclusief.
Het enige, en voor mij doorwegende, minpunt is dat er geen enkele manier is om verkoeling in de kamer te brengen,behalve dan het openen van een raam. Ik had een zonnige dag,en voor mij was het VEEL te warm op de kamer.Dat er in deze prijsklasse geen airco is begrijp ik goed,maar een plafondventilator zou wellicht soelaas brengen.Ik probeerde te slapen met de ramen open,maar zelfs dán bleef het te warm.
Als ik hier terug verblijf zal het eerder buiten de zomer zijn...tenzij men wil investeren in een fan :)

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 februari 2020

Hotel Mille Colonnes is een uitstekend hotel, centraal gelegen tegenover het station. De kamers zijn ruim genoeg en op de plintjes na, schoon. Heerlijke bedden en een goede douche. Er heerst een heerlijke relaxte sfeer. Het ontbijt was fantastisch!!! Je komt het hotel binnen via restaurant De Klimop, we hebben hier niet gegeten maar ik denk dat de kwaliteit uitstekend is. Wij parkeerden op parkeerplaats Teken, vandaar uit met de bus naar en van het centrum, dit alles voor slechts € 3,00 incl 4 personen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 4 januari 2020

Om het leuk te maken in Leuven is dit een goed uitgangspunt. Het hotel is gelegen nabij het station en biedt een prima prijs kwaliteit verhouding. De kamer was netjes en ruim genoeg. Het ontbijt was in een woord uitstekend.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Prijs hotel geboekt online, aan 75€ en ter plaatse moesten we 79€ betalen. Piepklein badkamertje waar de deur niet volledig van open ging door het toilet. Nauwelijks ruimte tussen toilet en douchebak. Matras van het bed was aan 1 zijde al wat doorgelegen. Digibox moest schuin gezet worden, anders kon je niet zonder storingen tv kijken. Het ontbijt was wel uitgebreid en goed en het personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Wij hadden kamer n° 7 op het tweede verdiep. Ondanks het feit dat er geen lift is en alles per trap dient te gebeuren, vonden wij het hotel oke. Je weet vooraf dat er geen lift is en de kamer viel goed mee. Het is niet meten de luxe maar alles is aanwezig.
Het ontbijt is heeeeel goed. Keuze in overvloed en verschillende niet hotelgasten komen hier ontbijten. 17,50 euro/persoon voor het ontbijt weliswaar met een glaasje bubbels waar wij dan geen beroep konden op doen. Maar het ontbijt was identiek.
Een aanrader voor wie een luxekamer niet echt belangrijk is.

Datum van verblijf: augustus 2019