Leg de laagste prijs van deze websites vast
70 US$
eDreams70 US$
Agoda.com70 US$
Tripadvisor70 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 24 februari 2020

Hotel Mille Colonnes is een uitstekend hotel, centraal gelegen tegenover het station. De kamers zijn ruim genoeg en op de plintjes na, schoon. Heerlijke bedden en een goede douche. Er heerst een heerlijke relaxte sfeer. Het ontbijt was fantastisch!!! Je komt het hotel binnen via restaurant De Klimop, we hebben hier niet gegeten maar ik denk dat de kwaliteit uitstekend is. Wij parkeerden op parkeerplaats Teken, vandaar uit met de bus naar en van het centrum, dit alles voor slechts € 3,00 incl 4 personen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 4 januari 2020

Om het leuk te maken in Leuven is dit een goed uitgangspunt. Het hotel is gelegen nabij het station en biedt een prima prijs kwaliteit verhouding. De kamer was netjes en ruim genoeg. Het ontbijt was in een woord uitstekend.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Prijs hotel geboekt online, aan 75€ en ter plaatse moesten we 79€ betalen. Piepklein badkamertje waar de deur niet volledig van open ging door het toilet. Nauwelijks ruimte tussen toilet en douchebak. Matras van het bed was aan 1 zijde al wat doorgelegen. Digibox moest schuin gezet worden, anders kon je niet zonder storingen tv kijken. Het ontbijt was wel uitgebreid en goed en het personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Wij hadden kamer n° 7 op het tweede verdiep. Ondanks het feit dat er geen lift is en alles per trap dient te gebeuren, vonden wij het hotel oke. Je weet vooraf dat er geen lift is en de kamer viel goed mee. Het is niet meten de luxe maar alles is aanwezig.
Het ontbijt is heeeeel goed. Keuze in overvloed en verschillende niet hotelgasten komen hier ontbijten. 17,50 euro/persoon voor het ontbijt weliswaar met een glaasje bubbels waar wij dan geen beroep konden op doen. Maar het ontbijt was identiek.
Een aanrader voor wie een luxekamer niet echt belangrijk is.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Het is een basiskamer. Beddengoed was proper, bed was ok maar de kamer en badkamer zijn heel erg klein. Dat was ok voor 1 nacht maar wij keren niet meer terug. Hygiëne is niet steeds ok. Tandenborstels om te gebruiken, verpakt in plastiek zijn reeds open.
Ontbijt: heel erg basis en niet alles is vers.
In restaurant vliegen er heel veel vliegen, vies!! Er staat nergens een toestel om dit probleem tegen te gaan.

Datum van verblijf: juli 2019