Beoordeeld op 7 juli 2018

Het hotel is zeer goed gelegen: vlak bij het station en het centrum is er ook niet ver af. Kamer was netjes, goede douche en goede bedden, maar niet geluiddicht. Elke keer wanneer er een deur werd dichtgetrokken was dit heel goed hoorbaar en voelde je ook de kamer meetrillen. Dit was eigenlijk het enige nadeel. Het ontbijt was super! Heel uitgebreid en lekker. Het personeel was vriendelijk. Zeker een aan te raden hotel voor 1 of 2 nachtje(s).

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018

Het hotel ligt vlak bij het station aan een plein. Het is prima, zeker voor een kort verblijf. De bedden zijn goed, het is schoon en het ontbijt is uitgebreid en van heel goede kwaliteit. Het centrum is op loopafstand, dus dat is ook prettig.

Kamertip: Een kamer aan de achterkant heeft uitzicht op tuinen, en heeft minder zon.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Wij moesten bijtijds op de luchthaven van Brussel zijn en ervaring had geleerd dat een hotel in Leuven minstens net zo gemakkelijk en zeker plezieriger was dan een zogenaamd airport hotel in bij voorbeeld Diegem. Ik kende Mille Colonnes van een bezoek aan Leuven en vond het een leuk, zeer betaalbaar hotel. Het enige nadeel is dat het geen lift heeft. Het hotel is gevestigd op het Martelarenplein, tegenover het station van Leuven, boven restaurant De Klimop waar 's ochtends het ontbijt geserveerd wordt. Je loopt zo het centrum van de stad in en rond het hotel zijn diverse horecagelegenheden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De door mij gewenste kamer (6) was helaas niet beschikbaar maar we kregen een kamer (10) met hetzelfde uitzicht op het Martelarenplein en we werden geholpen met onze koffers. De kamer was schoon en netjes met een fijne douche. Je kunt vanaf 6.30 uitchecken en officieel wordt het uitstekende ontbijt vanaf 7.00 geserveerd maar omdat wij om 7.15 moesten vertrekken, waren we vroeger beneden, wat geen probleem bleek. Hoewel men gezegd had, dat niet ales er nog zou zijn, misten wij niets. Voor onze kamer betaalden wij, inclusief toeristenbelasting € 72,40, wat echt een keurige prijs is.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

Leuk en verzorgd hotelletje! We zijn er 1 nacht gebleven en dat was zeker oke! Ontbijt was er heel lekker! Voor die prijs is het zeker de moeite waard! 64€/ kamer voor 2personen met ontbijt inbegrepen!
Super ligging! Rechtover het station, dicht tegen de winkelstraatjes. En toch geen lawaai overlast gehad! Top!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 1 november 2017 via mobiele applicatie

Aardige medewerkers, kleine maar gezellige kamers, wel wat gedateerd maar schoon, en dat is belangrijk! Ontbijt was goed, van eitjes tot broodjes, cereals en yoghurt. Wie niet te kieskeurig is heeft hier een prima verblijf! Restaurant de klimop niet uitgeprobeerd omdat wij twee dagen in het centrum zijn gaan eten.

Datum van verblijf: oktober 2017