“Goed”

Kokoon
Geclassificeerd als nr. 52 van 521 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch, Frans
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op het gezellige terras. Frietjes lekker krokant gebakken, mochten er wel wat meer zijn. De serveuse stond er wel praktisch alleen voor wat er soms voor zorgde dat je even moest wachten. Maar niet in die mate dat het echte storend werd. Het geserveerde brood leek niet echt vers. Wel gewoon lekker gegeten dus

Datum van bezoek: augustus 2018

4 augustus 2018 beoordeeld

Ober was niet echt vriendelijk. Liep daar precies tegen zijn zin rond.
De steak was lekker, maar iets te droog. A Point gevraagd, maar was bien cuit gebakken.
Steak was ook overpriced voor het stuk dat je maar kreeg.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 juli 2018 beoordeeld

zalig terrasje, waar je kan genieten, met naar de voorbijgangers te kijken. gezellig drukke straat. veel te beleven, zoals vrijgezellen gezelschappen.
lekker eten, met originele twist. indrukwekkende gin tonic kaart. vriendelijk personneel.

Datum van bezoek: juli 2018
30 april 2018 beoordeeld

Na vele jaren terug eens gaan eten in dit restaurant. We werden verrast door het lekkere eten. Ik nam een wok van scampi's met rode curry, lekker, mijn nam een lekker stuk vlees en ook zij was aangenaam verrast door de kwaliteit. Het eten was prima, de bediening kon beter wat een brute bediening maar dat was de ober in kwestie. Onze borden werden bijna op tafel gegooid en vriendelijkheid was ook ver te zoeken. Spijtig voor het restaurant want het eten was zeer goed. Misschien komen wij nog eens terug en hopelijk is de bewuste ober weg.

Datum van bezoek: april 2018
23 april 2018 beoordeeld

leuk concept is het keuzemenu met mogelijkheid om vlees, vis of vegetarisch te eten. Telkens met aangepaste wijnen of bieren ! Zeer lekker en een uitstekende prijs/kwaliteit.
We gaan zeker nog terug.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Kokoon bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant

In Kokoon geweest? Deel je ervaringen!