“Super sevice en overheerlijk!”
Beoordeling van Baracca

Baracca
Geclassificeerd als nr. 15 van 459 Restaurants in Leuven
Beschrijving: Baracca wil het volk aantrekken door het creëren van een neighbourhood restaurant, geïnspireerd op de Italiaanse tafel, waar mensen relaxen, delen en genieten van elkaars gezelschap. Ontworpen als betaalbaar en toegankelijk, waar iedereen welkom is en zich op zijn gemak voelt. De "casual dining experience" is gebaseerd op het bieden van smakelijk eten, gemaakt van de beste verse ingrediënten.
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijk, alert en attent personeel. aan Lennert! Overheerlijk gegeten, sharing dishes, heel gezellig op zalig verwarmd terras!

Datum van bezoek: mei 2021

14 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot eind hebben we van een topbediening genoten. Hele lekkere gerechtjes met een fantastische presentatie! Zeker een bezoek waard

Datum van bezoek: mei 2021
9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst, zeer vriendelijke bediening, fantastisch lekker eten... we gingen allemaal voor het aangeprezen menu van 5 gangen, het kwam wel vrij snel achter elkaar.
Een avond met 6 vriendinnen, lang naar uitgekeken en dan brengen ze na 2 uur zonder pardon de rekening omdat ze de tafels nodig hebben.......... met dit concept kan je dit niet maken!

9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was van hoge kwaliteit, maar de hoeveelheden waren klein en de prijzen waren naar de dure kant.

4 oktober 2020 beoordeeld

Gisteren, spijtig genoeg voor de 1ste maal, in dit foodsharing restaurant gaan eten. We werden zeer vriendelijk verwelkomd en de jongen die voor de service instond heeft ons alles piekfijn uitgelegd. Wijzelf gingen voor 2 voorgerechtjes en hebben dan een pizza gedeeld. Alles was zeer lekker en mooi gepresenteerd. Conclusie: Baracca is een toppertje in Leuven en we komen graag terug.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Baracca bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Baracca geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.