“lekker maar duur”
Beoordeling van Baracca

Baracca
Geclassificeerd als nr. 15 van 461 Restaurants in Leuven
Beschrijving: Baracca wil het volk aantrekken door het creëren van een neighbourhood restaurant, geïnspireerd op de Italiaanse tafel, waar mensen relaxen, delen en genieten van elkaars gezelschap. Ontworpen als betaalbaar en toegankelijk, waar iedereen welkom is en zich op zijn gemak voelt. De "casual dining experience" is gebaseerd op het bieden van smakelijk eten, gemaakt van de beste verse ingrediënten.
21 september 2020 beoordeeld

De hapjes worden elke keer kleiner en kleiner.. de prijs blijft hetzelfde.
Natuurlijk nog altijd wel heel lekker en gezellig om te zitten.

Datum van bezoek: augustus 2020

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een leuk restaurantje dit ontdekt en geen seconde spijt, vriendelijke ontvangst en super bediening door Leen , goede uitleg van het concept en dan heerlijke gerechtjes (tapas + pizza), timing helemaal goed, vlotte bediening, afruiming, fijne avond gehad, wij komen terug.

17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is hoe je een restaurant hoort te runnen! Vriendelijke ontvangst, lekker eten, fijne bediening dus super avond! Zeker een aanrader.

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk foodsharing concept, degelijk uitgelegd voor nieuwe klanten door de enthousiaste bediening. Onthaal is vriendelijk en attent en in covid-tijden is het grote verwarmde terras een plus - ook al is de aankleding binnen ook echt leuk.
We kozen voor de dolce vita combo - menu zeg maar, wat een aaneenschakeling is van toffe hapjes - heerlijk voor oog en smaakpapillen. De pizza is vers en mooi belegd. Je zou wel kunnen stellen dat het foodsharing concept primeert op het puur italiaanse, maar met deze kwaliteit is dat geen enkel probleem. Absoluut een aanrader.

11 september 2020 beoordeeld

Wij proberen zeker per jaar een paar keer te komen.
Elke keer blijven ze ons verrassen hoe lekker het is.

Is een echte aanrader!!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Baracca bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Baracca geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.