“Overheerlijk!!!”

Bestel online
OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 55 van 454 Restaurants in Leuven
Beschrijving: Balls & Glory prikkelt je smaakpapillen met s'werelds heerlijke gehakt- en veggie balls: ovengebakken, handgedraaid en bekend om zijn tasty & vloeibare vulling!
31 maart 2020 beoordeeld

Lekker eten, super vriendelijk personeel, leuke en hippe bar! Ik had de kip tikka masala, mijn absolute favoriet!

Datum van bezoek: maart 2020
BallsandGlory, Marketing van Balls & Glory Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2020

Dag Inge! Wow 5 sterren!! Bedankt voor je feedback

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd superlekker! Echt ook een zeer gezellige setting met zeer veel plaats. Altijd snel bedient.
Enig nadeel: vrij duur. Door de prijs gaan we er minder vaak. Als de prijs iets lager zou zijn, zouden we er veel vaker komen en zou dit echt the place to be zijn in Leuven!

Datum van bezoek: februari 2020
stijn_vanbr, Owner van Balls & Glory Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Dear Augustus
Thank you so much for the lovely review and your feedback. I'll make sure to bring it back to the team. Wishing you a lovely weekend, and we look forward to welcoming you again! :)

21 januari 2020 beoordeeld

Wilden hier reeds lang eens gaan eten en omdat de gelegenheid zich voordeed hebben we het vandaag gedaan. Wij zullen het ons niet beklagen! Vriendelijk onthaal, het concept goed uitgelegd. Bestellen en dan kan je aan je tafel rustig afwachten. De huislimonade is superlekker, de sfeer is rustig en het eten is zoals het huis is, zonder tierlantijntjes! Vriendelijke bediening, de rekening is zeer democratisch.
Wij komen zeker nog eens langs.

Datum van bezoek: januari 2020
3 januari 2020 beoordeeld

Een adresje waar je altijd terecht kan om snel iets te eten, dat niet ongezond is. Je bestelt bij het binnenkomen, kan plaats nemen en even later staat je bestelling aan tafel. Hier geen frieten, je kan je "ballekes" eten met verse stoemp of een slaatje. Water is inbegrepen en staat op tafel. Maar je kan ook bijvoorbeeld een lekkere huisgemaakte ijsthee kiezen. Ook kinderen zijn welkom. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Blijft één van onze favoriete zaken als het snel en toch voedzaam moet zijn.

Datum van bezoek: december 2019
stijn_vanbr, Guest Relations Manager van Balls & Glory Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020

Hey Johan & Katrien! Bedankt voor de fantastische review!

Fijn om te horen dat jullie er elke keer opnieuw van genieten, jullie hebben ons concept volledig begrepen.
We hopen jullie snel terug te zien voor meer heerlijke (en snelle) meatballs!

Team B&G

18 november 2019 beoordeeld

En dan vraagt je op kot zittende dochter, kom eens eten bij Balls & glory dus off we go. Bestellen doe je bij binnenkomen, en dan een plaatsje zoeken. Daar we maar met twee waren aan de muur gaan zitten tafeltje met twee. Leuke inrichting alleen niet zo comfortabel om te zitten, winterjas aan dus dik gedoe maar niet mogelijk die aan je rugleuning te hangen. Laat dat dan ook het enige negatieve zijn.

Lekker eten en zeker genoeg. Water met munt en citroen op tafel is gratis alsook een appeltje voor dessert. Leuke ervaring en origineel, bal gehakt en puree want dat is het eigenlijk maar zo eigenwijs gemaakt dat het vingers aflikken wordt.

Niet de plaats om lang te blijven hangen maar in Leuven after gelegenheden genoeg. Zeker eens terug gaan

Datum van bezoek: november 2019
stijn_vanbr, Guest Relations Manager van Balls & Glory Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2019

Leuk dat jullie zijn langsgekomen (wat een fantastische tip van je dochter )! Echt fijn om te horen dat jullie ervan hebben genoten! Je feedback staat zeker genoteerd.

Tot snel!

Reizigers die Balls & Glory Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Balls & Glory Leuven geweest? Deel je ervaringen!