“Vers maar duur”

20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 85 van 511 Restaurants in Leuven
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Takeaway besteld met gefrituurde inhoud. We waren eerder dan het afgesproken uur maar de bestelling stond al klaar en de inhoud was al afgekoeld. 30 euro voor 2 personen maar kleine rolls. Niet voldoende gegeten. Er zijn ook lekkerder sushi's in Leuven.

Datum van bezoek: augustus 2018

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had gereserveerd via tripadvisor. Sushi was lekker maar de bediening was spijtig genoeg heel slecht: garçon wist niet in welk glas een cava moest geschonken worden. Dame blanche was niet met een chocoladesaus, koffie werd opgediend nadart ze al een hele tijd was doorgelopen. De rekening werd gebracht zonder te vragen...we moesten duidelijk vertrekken...

Datum van bezoek: augustus 2018
22 oktober 2017 beoordeeld

Hier geweest met groupon bon.
Ongezellig, verschrikkelijke muziek.
Vissoep zonder vis, 2 diepvries loempia s en dan fastfood sushi (niet slecht, maar niet speciaal). Sushi leek wel vers.
Je kan pas vanaf bepaald bedrag met bankkaart betalen.

Datum van bezoek: september 2017
saki s, Owner van saki Sushi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Thank you very much for your review . First things our springs rolls are homemade and may be you are having a habit to have the spring roll from the supermarket.It was surpriseing that you did not see the fish in fish soup so how you know that it was fish soup. we are a restaurant not the music bar its your opinion about music.anyway we are not fast food sushi but thanks for the test of sushi . i hope we do our best in sushi not in the music and others

thank s

6 september 2017 beoordeeld

Klein restaurant, niet specifiek japans, maar de sushi was heerlijk en lekker vers.
Vriendelijke bediening.
We hebben een boot genomen, die zag er geweldig uit. We hebben ervan genoten, kregen zelfs de overschot meer naar huis.

Datum van bezoek: augustus 2017

dank you

3 september 2017 beoordeeld

mist een beetje frisheid, maar overvloedige porties. Beetje asian fast-food, maar in deze categorie best goed.

Datum van bezoek: september 2017

okey :;;;

Reizigers die saki Sushi Restaurant bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In saki Sushi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!