“Prima, maar niet bijzonder”
Beoordeling van Cafe Manger

Cafe Manger
Geclassificeerd als nr. 140 van 474 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 april 2018 beoordeeld

Cafe manger ligt op een mooie locatie: de toeristische trekpleister De Oude Markt. Het is ook mooi dat je er überhaupt kunt eten want dat is in veel van de andere etbalissementen (die voornamelijk kroegen zijn) niet het geval. Ik at drie gangen hier in de avond: vooraf de aspergeroomsoep en daarna de asperges op Vlaamse wijze (beide van het menu van de chef). Deze waren lekker, de asperger waren wel nog vrij hard maar na check van het recept van deze Vlaamse wijze bleek dit zo te horen. De chocolademousse die ik erna bestelde was korrelig en waterig en stond duidelijk al te lang in de koelkast. Dat was allemaal prima, maar niet bijzonder. Jammer dat ze na een tijdje wisselden van personeel, want de meisjes die me hielpen aan het voor- en hoofdgerecht waren snel en vriendelijk, maar de man die daarna kwam reageerde chagrijnig en vergat tot twee keer toe mij de rekening te brengen, waardoor ik uiteindelijk maar zelf binnen ben gaan betalen.

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker. Vooral de artisanale hamburgers.
Vriendelijke bediening. Leuke omgeving.
Goed gelegen in hart van de mooiste stad van 't land.

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker geluncht met pompoensoep en wat tapas in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening. Mooie plek ook, aan de oude markt. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

13 november 2016 beoordeeld

Gezellig, typisch studentencafe met een retro-look. Uitgebreide dranken- en eetkaart.
Toffe muziek als achtergrond. Vriendelijk personeel. Is gelegen op de oude markt, verzamelplaats voor gezellig samenkomen.

1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten tegen een correcte prijs. Bediening erg vriendelijk. Goede ligging op oude markt in centrum Leuven.

Reizigers die Cafe Manger bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Cafe Manger geweest? Deel je ervaringen!