“Echte aanrader!”

Keukens: Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezelligste restaurantje van Leuven! Het eten is echt lekker en enorm betaalbaar. Ze zijn heel creatief met de presentatie van hun eten. In de zomer kan je lekker buiten zitten. Het kan wel heel druk zijn in de werf, het is heel populair, dus soms moet je wachten tot er plaats is. Vergeet zeker niet hun dessertjes te proberen!

Datum van bezoek: januari 2019

5 maart 2019 beoordeeld

Gewoon omdat de honger te groot werd, gingen wij dit restaurant bezoeken ! Het was een echte meevaller; wij hadden veel honger, maar weinig tijd ! Voor beide bracht de keuken een prachtige oplossing . Verse ingrediënten, snel klaar, aangenaam en perfect opgediend en daarenboven erg prijsvriendelijk. Een lekker glaasje bier volstond en gans het gezelschap was meer dan voldaan. Een echte voltreffer voor een deugddoende hap; voor zware gastronomie zou ik elders gaan, maar dat was zeker onze bedoeling niet. Prima !!!!

Datum van bezoek: februari 2019
27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten op heel gezellig terras. Zowel wraps als salades met verse ingrediënten en in verschillende varianten.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige studentikoze uitstraling in het restaurant. Heerlijk oud gebouw. Qua eten was er veel keuze. Eten was prima, maar simpel. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. De porties zijn groot!

Datum van bezoek: januari 2019
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor hoogstaande culinaire gerechten moet je hier niet zijn, maar als je houdt van simpele, lekkere en goedkope maaltijden, ben je hier aan het juiste adres! Zeer vriendelijk personeel.
Nadeel: zit vaak vol door studenten en er is geen mogelijkheid tot reservatie.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De Werf bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In De Werf geweest? Deel je ervaringen!