“Matig”

Keukens: Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het broodje wat we hadden was prima. Leuke locatie en inrichting maar voor een oprechte lunch vond ik het te basic. Misschien waren wij niet de juiste doelgroep. Super irritant is wel dat je meteen dient te betalen met cash, je voelt je zo niet heel erg welkom en geeft een gehaast gevoel. Na het lezen van de recensies had ik iets meer verwacht.

1 december 2017 beoordeeld

Enorm gezellig terras! Je kan er lekker eten, en op koude avonden een deken over je schouders werpen. Het is er wel zeer studentikoos - maar als je daar niet voor bent mijdt je de hele stad best

16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ongedwongen tussen de studenten! Heerlijk stoofvlees met appel. De broodbol had voor mij niet gehoeven. Lekkere taart van petit-beurrekoekjes als toetje. Glaasje wijn erbij: genieten maar!

9 november 2017 beoordeeld

Altijd al een vriendelijke bediening gehad, lekker eten, goede porties en een geweldig concept: alles in het thema van een werf! Zeer studentgericht, dus verwacht je ook aan studentenprijzen.
In de zomer en in het voor en najaar kan je buiten zitten op het verwarmd terras. Geen verwarmd plekje? Dan zijn er nog dekentjes aan elke tafel om je warm te houden!

Zeer gekend in Leuven en is een must om te bezoeken als je van ergens anders komt! Een aanrader!

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, zeker niet te duur. Heel leuk om in de zomer buiten op een terrasje te zitten. Vriendelijke bediening

Reizigers die De Werf bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In De Werf geweest? Deel je ervaringen!