“lunch”
Beoordeling van Improvisio

Improvisio
Geclassificeerd als nr. 111 van 428 Restaurants in Leuven
Keukens: Hedendaags
Beschrijving: Brasserie improvisio is gelegen in het Oud Gasthuys van Leuven. Een oase van rust en toch in het centrum. De keuken kenmerkt zich tot gezonde, lokale en kwaliteitsvolle gerechten. Groepsdiners, kinderspeelhoek, recepties, buffetten, BBQ's , vergaderingen...behoren tot de mogelijkheden. Improvisio; de verborgen parel van Leuven. Kom ook Musa Lova proeven, een uniek Leuvens streekproduct.
13 juni 2017 beoordeeld

eten was gewoon en lekker. Bediening kon beter (morsen met de wijn) Vermits we maar één schotel aten werd brood en bestek hapje vooraf weggenomen. Een beetje oog voor details mag hier wel.

Schrijf een beoordeling

9 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal en goede service met de glimlach.
Ik heb het markt menu genomen en was aangenaam verrast.
Het kader is aangenaam en met heeft zicht op de kapel van de Romaanse poort
Het eten is er zeker vers.

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 gangenlunch gegeten.
Lunch was lekker. Zijn geld waard.
Ging ook snel genoeg (toch ook belangrijk bij lunch)
Bediening: heel vriendelijk.
Klein foutje ruimschoots gecombineerd door gratis koffie.

22 mei 2017 beoordeeld

Door de beperkte kaart ben je zeker dat het eten heel vers is. De porties waren voldoende groot en alles smaakte. Prijs / kwaliteit is dit een topper!

24 maart 2017 beoordeeld

Op een vrijdagmiddag aten we hier een middaglunch (2 gerechten) voor 26 euro. Super lekker, mooi op het bord gedresseerd, origineel en voldoende grote porties. Heerlijke verrassende smaken. . Het interieur oogt klassiek maar is in een modern kleedje gestoken. Het is er gezellig. Ook de bediening was vriendelijk en de soms verrassende en voor ons onbekende ingrediënten werden op een deskundige wijze toegelicht. Ze noemen zichzelf terecht "de verborgen parel van Leuven". Hier komen we zeker terug!

Reizigers die Improvisio bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Improvisio geweest? Deel je ervaringen!