“Verfijnde kwaliteitsrestaurant”
Beoordeling van Improvisio

Improvisio
Geclassificeerd als nr. 111 van 428 Restaurants in Leuven
Keukens: Hedendaags
Beschrijving: Brasserie improvisio is gelegen in het Oud Gasthuys van Leuven. Een oase van rust en toch in het centrum. De keuken kenmerkt zich tot gezonde, lokale en kwaliteitsvolle gerechten. Groepsdiners, kinderspeelhoek, recepties, buffetten, BBQ's , vergaderingen...behoren tot de mogelijkheden. Improvisio; de verborgen parel van Leuven. Kom ook Musa Lova proeven, een uniek Leuvens streekproduct.
9 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal en goede service met de glimlach.
Ik heb het markt menu genomen en was aangenaam verrast.
Het kader is aangenaam en met heeft zicht op de kapel van de Romaanse poort
Het eten is er zeker vers.

Schrijf een beoordeling

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 gangenlunch gegeten.
Lunch was lekker. Zijn geld waard.
Ging ook snel genoeg (toch ook belangrijk bij lunch)
Bediening: heel vriendelijk.
Klein foutje ruimschoots gecombineerd door gratis koffie.

22 mei 2017 beoordeeld

Door de beperkte kaart ben je zeker dat het eten heel vers is. De porties waren voldoende groot en alles smaakte. Prijs / kwaliteit is dit een topper!

24 maart 2017 beoordeeld

Op een vrijdagmiddag aten we hier een middaglunch (2 gerechten) voor 26 euro. Super lekker, mooi op het bord gedresseerd, origineel en voldoende grote porties. Heerlijke verrassende smaken. . Het interieur oogt klassiek maar is in een modern kleedje gestoken. Het is er gezellig. Ook de bediening was vriendelijk en de soms verrassende en voor ons onbekende ingrediënten werden op een deskundige wijze toegelicht. Ze noemen zichzelf terecht "de verborgen parel van Leuven". Hier komen we zeker terug!

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten en betaald met res. Daardoor wat goedkoper en daarom 4 op 5 sterren.
Less is more is een cliché maar blijkbaar een ongekend cliché voor de kok. De producten waren goed en de wijn lekker. Bediening zo goed als perfect. Ik stel me wel vragen over de hoofdschotel. Coquilles en buikspek. Goeie combinatie maar... én 3 soorten wortels erbij én kool én asperges én witloof én 2 bereidingen van pastinaak én ... en wat niet. Chef kan koken maar is geen artiest... daarom... less is more zou een goede tip zyn voor de keuken. En bijkomend... liever geen muzak op de achtergrond

Reizigers die Improvisio bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Improvisio geweest? Deel je ervaringen!