“Leuk adres”
Beoordeling van La Divina Commedia

La Divina Commedia
Geclassificeerd als nr. 77 van 430 Restaurants in Leuven
20 oktober 2017 beoordeeld

Een leuke, betere Italiaan.
Gezellig restaurant dat wel wat krap is binnen.
Het voorgerecht dat wij namen was de carpaccio van Sint-jacobsvruchten. Deze was lekker al was de dressing iets te overheersend.
Erna kwamen de kalfszwezeriken, deze waren zeer goed bereid.
Lekker Italiaanse wijn erbij.

Schrijf een beoordeling

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de "speciale tiramisu" van het huis zien maken: een meccano van op voorhand klaargemaakte componenten uit dozen en spuitbussen, een prop sponzig deeg, wat cacaopoeder erop ... smaak ongeveer nul. Kleine porties voor het hoofdgerecht. Behoorlijk veel duurder dan andere restaurants. Wij gaan niet terug.

1 oktober 2017 beoordeeld

De kunst van het genieten wordt hier met hoofdletters geschreven. Een bij de commedia passende ambiance, hier waan je jezelf in de middeleeuwen.

30 september 2017 beoordeeld

Voor dat extraatje: hier moet je zijn.
Geen doorsnee Italiaans restaurant maar de verfijnde versie voor de gastro-genieters!

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieders voorgerecht en hoofdgerecht viel in de smaak. Alleen het uizicht van de pepertjes met rode ajuintjes en burrata saus was even wennen omdat het een roze saus was, maar zeker niet minder lekker. De bediening was vlot en vriendelijk. Het was een gezellige avond. Een aanrader.

Reizigers die La Divina Commedia bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant

In La Divina Commedia geweest? Deel je ervaringen!