“lekker eten voor een juiste prijs”
Beoordeling van Masalatop

Masalatop
Een tafel reserveren
di 2/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 14 van 453 Restaurants in Leuven
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer lekker gegeten, mooie porties voor een correcte prijs. 1 minpuntje: toen we
een doggy bag vroegen om enkele restjes mee te nemen die we echt niet meer op kregen vroegen ze een extra van €3 ... beetje erover, toch ?

Datum van bezoek: maart 2020

9 maart 2020 beoordeeld

Via een social deal hier terecht gekomen in plaats van in ons 'normaal' Indisch restaurant. Eten en bediening waren zeker niet slecht, maar voor ons niet goed genoeg om terug te komen.
De spicy gerechten denk type vindaloo was helemaal niet spicy en de normale schotels waren ook wat flauw van smaak.

Datum van bezoek: maart 2020
11 november 2019 beoordeeld

Fijn & aangenaam onthaal door de baas. De gerechten zijn smaakvol en de prijzen zijn er democratisch. Het interieur vdeze zaak wordt wel overstegen door hun nieuwe zaak even verderop, ‘Tandoori Massala’. Zoekt men eens alternatief lekker te eten is men hier aan het juiste adres of beter gezegd adressen.

Datum van bezoek: november 2019
5 september 2019 beoordeeld

Lekkere curry's, aangename bediening en korte wachttijden, zeker een aanrader voor wie graag indisch eet

Datum van bezoek: juli 2019
1 september 2019 beoordeeld

Er was niet heel veel volk (zaterdagavond in de zomer), andere terrassen zaten wel vol. Waarom, zou je denken ?
Bediening was zwak, en de keuken had ook een probleem.
Defect, hoorden we achteraf. Ik zou daar proactief over gecommuniceerd hebben. Zij niet dus, laat de klant gewoon zitten wachten.
Onze ober sprak daarnaast ook geen Nederlands.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Masalatop bekeken, bekeken ook

In Masalatop geweest? Deel je ervaringen!