“Prima Indiaas restaurantje”
Beoordeling van Masalatop

Masalatop
Reserveren met
Masalatop is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 460 Restaurants in Leuven
17 mei 2018 beoordeeld

Goed restaurant voor wie van indiaas eten houdt.
Klein restaurant, wie in het weekend hier wil eten zal moeten reserveren.
Uitgebreide kaart en lekkere gerechten.
Vond het voor de entourage relatief hoge prijzen.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de beoordelingen op TripAdvisor bij Masalatop gereserveerd. Mijn echtgenote is geen fan van Indiaas eten maar vond het hier geweldig. Bediening is gewoon goed en attent. Als je fan bent van de Indiase kaart, ga hier eten. Reserveren is noodzakelijk.

17 april 2018 beoordeeld

Het eten is lekker, service goed et de sfeer rustig en vriendelijk.
Het is mijn tweede keer in dit restaurant en het gaat verder met dezelfde kwaliteit en heerlijke exotische smaken.
Het is een Indisch Restaurant in het Centrum van Leuven.

13 april 2018 beoordeeld

heel lekker gegeten, verrassende smaken, en dan ook nog eens supervirendelijk personeel. Veel opties voor veggies en glutenvrij

2 april 2018 beoordeeld

Heel lekker Indische keuken aan een goede prijs. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Ik kom zeker terug.

Reizigers die Masalatop bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Masalatop geweest? Deel je ervaringen!