“Heerlijk eten in klein huisrestaurant”
Beoordeling van Masalatop

Masalatop
Geclassificeerd als nr. 13 van 464 Restaurants in Leuven
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de beoordelingen op TripAdvisor bij Masalatop gereserveerd. Mijn echtgenote is geen fan van Indiaas eten maar vond het hier geweldig. Bediening is gewoon goed en attent. Als je fan bent van de Indiase kaart, ga hier eten. Reserveren is noodzakelijk.

17 april 2018 beoordeeld

Het eten is lekker, service goed et de sfeer rustig en vriendelijk.
Het is mijn tweede keer in dit restaurant en het gaat verder met dezelfde kwaliteit en heerlijke exotische smaken.
Het is een Indisch Restaurant in het Centrum van Leuven.

13 april 2018 beoordeeld

heel lekker gegeten, verrassende smaken, en dan ook nog eens supervirendelijk personeel. Veel opties voor veggies en glutenvrij

2 april 2018 beoordeeld

Heel lekker Indische keuken aan een goede prijs. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Ik kom zeker terug.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vriend naartoe, hij had er zin in Indisch eten. Qua smaak de max, authentiek en gewoon lekker. Qua kruiding zou er meer pit kunnen in zitten, lijkt me te aangepast aan onse smaakpapillen. Als een gerecht twee chilis heeft op de kaart mag het wel pikant zijn. Durven mannen!

Reizigers die Masalatop bekeken, bekeken ook

In Masalatop geweest? Deel je ervaringen!