“Rico!”
Beoordeling van Masalatop

Masalatop
Reserveren met
Masalatop is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 450 Restaurants in Leuven
17 april 2018 beoordeeld

Het eten is lekker, service goed et de sfeer rustig en vriendelijk.
Het is mijn tweede keer in dit restaurant en het gaat verder met dezelfde kwaliteit en heerlijke exotische smaken.
Het is een Indisch Restaurant in het Centrum van Leuven.

13 april 2018 beoordeeld

heel lekker gegeten, verrassende smaken, en dan ook nog eens supervirendelijk personeel. Veel opties voor veggies en glutenvrij

2 april 2018 beoordeeld

Heel lekker Indische keuken aan een goede prijs. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Ik kom zeker terug.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vriend naartoe, hij had er zin in Indisch eten. Qua smaak de max, authentiek en gewoon lekker. Qua kruiding zou er meer pit kunnen in zitten, lijkt me te aangepast aan onse smaakpapillen. Als een gerecht twee chilis heeft op de kaart mag het wel pikant zijn. Durven mannen!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten! Goede prijs. Enige nadeel was dat we lang moesten wachten, ondanks reservatie en diverse stellen van tafel moesten wisselen gedurende avond. Eten en verdere gastvrijheid maakte dit goed

Reizigers die Masalatop bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Masalatop geweest? Deel je ervaringen!