“beste Indische keuken van Leuven”
Beoordeling van Masalatop

Masalatop
Reserveren met
Masalatop is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 460 Restaurants in Leuven
2 april 2018 beoordeeld

Heel lekker Indische keuken aan een goede prijs. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Ik kom zeker terug.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vriend naartoe, hij had er zin in Indisch eten. Qua smaak de max, authentiek en gewoon lekker. Qua kruiding zou er meer pit kunnen in zitten, lijkt me te aangepast aan onse smaakpapillen. Als een gerecht twee chilis heeft op de kaart mag het wel pikant zijn. Durven mannen!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten! Goede prijs. Enige nadeel was dat we lang moesten wachten, ondanks reservatie en diverse stellen van tafel moesten wisselen gedurende avond. Eten en verdere gastvrijheid maakte dit goed

28 februari 2018 beoordeeld

Lekker gegeten en zeer ruime porties. Snelle en uitstekende service. Gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar!

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten in Masalatop was zeer lekker, al mocht het zelfs iets pikanter zijn. Het is wel een druk restaurant en de tafels wisselen zeer snel, we moesten daarom even wachten en aangezien er in het restaurant daarvoor geen plaats was, hebben we ons naar het café'tje op de hoek begeven. Dit is trouwens ook een aanrader :-). De wissel van de couverts moet dus vlotter, misschien wat meer marge in tijd nemen. Maar al bij al vonden wij het lekker Indisch voor een correcte prijs.

Reizigers die Masalatop bekeken, bekeken ook

In Masalatop geweest? Deel je ervaringen!