“Heerlijk eten”
Beoordeling van Masalatop

Masalatop
Reserveren met
Masalatop is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 430 Restaurants in Leuven
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader met heerlijk eten! Zeer genoten en een echte beleving.. Uitstraling matig, maar eten fantastisch. Daar doe je het voor toch? Kortom, geweldig!

Schrijf een beoordeling

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht hier geen fraai ingerichte zaak, de aankleding is zeer eenvoudig. Ook de aankleding van de gerechten heeft deze eenvoud.
Maar het het eten is gewoonweg heerlijk en de bediening heel vriendelijk. We hadden de mix masalatop voorgerecht en een mix grill tandoori met knoflook naan om zo een mooie doorsnee van het aanbod te krijgen.
Ik nam er het Indiase bier bij: eerst de Cobra en daarna de Kingfisher. Geen hoogvliegers op het pilsgebied, maar het past wel goed in het geheel.

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de gemoedelijk sfeer in het toch wel drukke restaurant.

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met vier gaan eten in masalatop naar aanleiding van de positieve kommentaar op TripAdvisor. Spijtig genoeg is het ons tegen gevallen. We vonden de gerechten te duur voor een studentenstad als Leuven. Chicken korma met rijst kost 17.5 euro. Het bijgerecht - indische linzen- aan 6.5 euro was smakeloos en was meer saus dan linzen. De inrichting vonden we ook niet zo gezellig.De bediening was daarentegen ok.

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reservatie gevraagd om 19h30, een uur op voorhand telefoontje ontvangen om en half uurtje later te komen, om 8h00 nog geen plaats, wij vragen ons af waarom er gereserveerd moet worden.... enorm veel rumoer kleine ruimte en vuile toiletten in de kelder... nadien wel een koffie gekregen om alles recht te zetten... Op de prijs valt niets op aan te merken, het is zeker niet overdreven...

24 oktober 2017 beoordeeld

Super lekker eten .
Niet goedkoop.
Wel veel lawaai.
Zeker op voorhand reserveren.
Wij gaaan zeker terug, maar we hopen echt dat er minder lawaai zal zijn!

Reizigers die Masalatop bekeken, bekeken ook

In Masalatop geweest? Deel je ervaringen!