“Sfeervolle Brasserie”

Geclassificeerd als nr. 15 van 430 Restaurants in Leuven
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Wij waren met zijn vieren gezellig uit in Leuven en besloten in de loop van de dag s'avonds te gaan eten bij Domus.
Bij binnenkomst gastvrij ontvangen door een medewerker die ons naar de bar geleide en aangaf dat er binnen 15 minuten een tafel vrij zou komen.
Zonder te reserveren binnen 15 minuten aan tafel.
Werden snel geholpen door een vriendelijke en vakkundige medewerker.
Heerlijke stoofvlees met gebakken aardappelen gegeten en genoten van een lokaal gebrouwen biertje.
Sfeervolle zaak met goed personeel dat weet hoe je met de klanten om moet gaan.
Echt een aanrader om te bezoeken.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op drukke zaterdagmiddag in november via de mail tafeltje gereserveerd. Was er vol en erg druk. Attente bediening, veel mensen die er warm eten. Wij namen brood met garnaal en kaaskroket samen met beetje groene salade en een domus biertje. Gezellig maar verwacht geen super-kwaliteit eten.

3 weken geleden beoordeeld

Ik heb hier met mijn dochter gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk. De zaak zat volledig vol en toch ging het allemaal vrij snel. Het eten was lekker en mooi verzorgd. Ook het prijskaartje viel zeer goed mee. De moeite om nog eens terug te gaan.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontbijt hier is een echte aanrader, prijs kwaliteit vindt je in Leuven moeilijk beter. Vlotte bediening en een rustiek interieur. Ongedwongen Vlaamse kost voor een correcte prijs.

4 weken geleden beoordeeld

Domus profileert zich als een studentencafe, maar dan gezien de prijzen zijn de studenten rijk in België. Wij hadden met z'n tweetjes een gedeeld voorgerecht ( pate à €15,-) met welgeteld 1 sneetje brood. De zalm van € 19,- was nog exclusief een saus a € 3,-. Op zich zijn de prijzen niet erg, maar dan verwacht je wel wat meer van het eten dan dat we geserveerd kregen. We waren dus eigenlijk gewoon teleurgesteld en hadden meer waar voor ons geld verwacht.

Reizigers die Domus bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Domus geweest? Deel je ervaringen!