“Ongezellig en niet lekker”
Beoordeling van amici miei

amici miei
Geclassificeerd als nr. 131 van 473 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Dit restaurant is alles behalve gezellig en het eten is ook niet lekker en zeker niet vers. We hebben onze maaltijd vroegtijdig beëindigd en zijn dan maar ergens anders ons etentje gaan verder zetten.

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurantje met ruime menu aan een goede prijs. 'S avonds op het terras is een aanrader!

27 mei 2018 beoordeeld

hier vorige week geweest; is echt een zeer basic pizza restaurant dat leeft van de studenten; niet aangenaam, geen echt kwalitatieve pizza's.. niet aan te raden

17 mei 2018 beoordeeld

Voor 5 euro heb je er al een pizza als student. Heel goede prijs maar het eten is wat minder. Het is ook niet zo gezellig om te zitten.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen rond de middag eten. Was niet druk, maar hebben lang moeten wachten op onze pastagerechten.
Niet bijzonder op smaak.
Indruk van de lokatie: wat Smoezelig. Plakkerige menukaarten, placemats met reclame voor Ikea?? In de stoffige vensterbank en de bar nog steeds kerstversieringen. Wc ook niet zo netjes. Wij zouden dit restaurant zeker niet meer kiezen.

Reizigers die amici miei bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In amici miei geweest? Deel je ervaringen!