“echt een studenten pizza restaurant ..”
Beoordeling van amici miei

amici miei
Geclassificeerd als nr. 128 van 470 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
27 mei 2018 beoordeeld

hier vorige week geweest; is echt een zeer basic pizza restaurant dat leeft van de studenten; niet aangenaam, geen echt kwalitatieve pizza's.. niet aan te raden

17 mei 2018 beoordeeld

Voor 5 euro heb je er al een pizza als student. Heel goede prijs maar het eten is wat minder. Het is ook niet zo gezellig om te zitten.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen rond de middag eten. Was niet druk, maar hebben lang moeten wachten op onze pastagerechten.
Niet bijzonder op smaak.
Indruk van de lokatie: wat Smoezelig. Plakkerige menukaarten, placemats met reclame voor Ikea?? In de stoffige vensterbank en de bar nog steeds kerstversieringen. Wc ook niet zo netjes. Wij zouden dit restaurant zeker niet meer kiezen.

18 april 2018 beoordeeld

Ze brachten het aperitief wat al meteen tegen de vlakte ging, zonder excuses te maken van hun onhandigheid. Ze kuisten het op met javelwater en duwde daarbij de gevallen ijsblokjes en sinaasappelschijfjes nog meer onder onze tafel. Ze brachten mijn eten (Farfalle Siciliana), de smaak zat wel goed, maar het was zo weinig dat ik wel 5 broodjes erbij heb gegeten. Eerst zaten we er rustig, daarna kwam er een groep van wel 20 studenten binnen die ontzettend veel lawaai maakten dat ik niet meer kon horen wat er aan onze tafel verteld werd.

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker en goedkoop maar het personeel is heel gericht op het snel binnen en buitengaan van klanten. We waren nog geen vijf minuten binnen en moesten al een bestelling plaatsen. Toen we zeiden dat we nog wat tijd nodig hadden gaf de ober een zware zucht en liep weg. Een minuut later stond hij daar al terug om de bestelling op te nemen. Eens betaald was het heel duidelijk dat je niet kon blijven zitten.

Reizigers die amici miei bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In amici miei geweest? Deel je ervaringen!