“Pizza werkelijk op zij'n Italiaans.”
Beoordeling van Mamma Mia

Mamma Mia
Geclassificeerd als nr. 143 van 453 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
27 november 2017 beoordeeld

Goede service, zeer lekker eten, sfeer was gezellig maar wat druk. De huiswijn was lekker wat je niet overal kan zeggen.
Het eetmaal was af en de randomgeving was meer dan oké

14 november 2017 beoordeeld

Snel, lekker & niet duur: de pizza van mamma mia heeft alles wat je kan verwachten: zeer snel klaar, eenvoudig maar zeer lekker! Ideaal voor studenten voor een snelle hap of diner!

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste pizza’s uit Leuven! Vooral de Buffalina is een echte aanrader. Leuk terras ook! Het personeel lijkt onderling altijd te discussiëren, best grappig om te zien. Als afsluiter krijg je standaard een amaretto of limoncello , top !!!

1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond laat hier gegeten met mijn vriendin,drie woorden volstaan,gezellig,ongecompliceerd en lekker.Daar voeg ik dan toch nog een woord aan toe,vriendelijk,want dat is de bediening zeker,Bram.

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig getafeld in dit Italiaans restaurant. Bediening met Italiaanse charme en glimlach zeker ook omdat we probeerden wat Italiaans te spreken. Eenvoudigweg lekker zonder franjes. We gaan zeker nog terug.

Reizigers die Mamma Mia bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Mamma Mia geweest? Deel je ervaringen!

;