“leuke setting”

Ellis Gourmet Burger - Leuven
Geclassificeerd als nr. 35 van 460 Restaurants in Leuven
Keukens: Amerikaans, Belgisch
4 april 2018 beoordeeld

Burgerrestaurant in een centrale en laagdrempelige setting. Mooi kader en snelle service. Brede keuze aan burgers. lekkere burgers, maar niet bij de lekkerste die ik al heb gehad. Al bij al relatief prijzig gezien de frietjes die apart bijbetaald moeten worden.

29 maart 2018 beoordeeld

Na mijn vorig bezoek, waarbij de Meatlover te hard gebakken was had ik er niet zo een goed oog in. We hebben deze middag echter opnieuw Ellis bezocht en uiteraard kozen we opnieuw voor de Meatlover burger.

De bediening bij Ellis is zoals gewoonlijk in orde, alleen wordt er telkens opnieuw gevraagd of je geen aperitief of finger food wenst. Wanneer de klant zijn burger en drank bestelt lijkt me dat duidelijk en dan komt deze vraag opdringerig en totaal ongepast over. Zeker tijdens de lunch kan je er vanuit gaan dat de uw klanten komen voor een snelle hap.

Dan terug naar de Meatlover:
Dit is echt een totaal andere burger dan dat ik vorige keer heb voorgeschoteld gekregen. Het vlees was echt heerlijk gebakken. De binnenkant was nog mooi rood en werd niet overheerst door de smaak van het pulled pork. Deze hamburger was terug elke cent waard. Een van de betere burgers die ik al gegeten heb. Congratz en hopelijk zijn mijn volgende Meatlovers even goed :-)

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een aanrader voor wie lekker en snel wil eten. De bediening is altijd zeer vlot en je hebt bijna meteen je eten. Een echte aanrader is de blue cheese madness. Echt superlekker en zijn prijs zeker waard!

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet goedkoop, wel steeds verrassend en gevarieerd aanbod aan burgers. Heel smakelijke coleslaw, maar in de States gebruikt men daar weinig rozijnen in.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je bent snel geholpen. Vegetarische burger was lekker. Frietjes mochten iets langer gebakken zijn. Fijn concept. We hadden een kleine baby bij en er werd een goede plaats voor ons aangeboden. We konden ook snel eten.

Reizigers die Ellis Gourmet Burger - Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Zaventem, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant

In Ellis Gourmet Burger - Leuven geweest? Deel je ervaringen!