“Zeer aangename verrassing”

Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geen enkele bemerking op de onberispelijke bediening en de hoogstaande kwaliteit van de 5-gangen menu met aangepaste wijnen.
Een absolute aanrader!!!

Datum van bezoek: juli 2020

23 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lange tijd eindelijk eens hier gaan lunchen. De gerechten waren elk van hoge kwaliteit, kleurrijk en erg smaakvol. Bediening had oog voor detail en was erg vriendelijk. Qua prijs voor een lunch kom je ook zeker niet te duur uit. Wij komen terug!

Datum van bezoek: juni 2020
20 juni 2020 beoordeeld

Van zodra ze open mochten na de lockdown, profiteerden we ervan om dit restaurant mee een duwtje in de rug te geven. Het was weeral een fantastische ervaring. Het 4-gangen menu was heel verfijnd eten, verrassende smaakvolle combinaties, en écht passende wijnen. Heel vriendelijke bediening en mooi kader.

Datum van bezoek: juni 2020
11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig weekend heb ik mijn verjaardag gevierd in restaurant Zarza. Na een hartelijke ontvangst hebben wij genoten van een heerlijk 4-gangenmenu. Verrassende gerechten met goed uitgekozen bijpassende wijnen . Alle gerechten waren boordevol smaak en mooi gepresenteerd , een ware streling voor het oog . Het was een gezellige avond ! Dit restaurant is een echte aanrader

Datum van bezoek: maart 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een heel gezellige avond bij Zarza! Heerlijke en verrassende gerechten met bijpassende wijnen, mooi gepresenteerd. De bediening was top. Zarza blijft een vaste waarde in Leuven. Kwaliteitsvol, stijlvol en pretentieloos, dat siert hen! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Zarza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Zarza geweest? Deel je ervaringen!