“Lekkere lunch”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch maar iets te duur prijs-kwaliteit. Zeer uitgebreide kaart met veel visgerechten, echt pluspunt. Een aanrader maar je betaalt iets meer dan bij een gewoon Italiaans restaurant.

Datum van bezoek: juni 2019

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben daar een heel lekkere 3 gangen menu gegeten via social deal. Een echte dikke aanrader voor iemand die van de Italiaanse keuken houdt. Een goed gevuld bord. Chapeau aan de nieuwe vrouwelijke serveerster! , ze heeft het heel goed gedaan. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juni 2019
16 april 2019 beoordeeld

Via een social deal actie hier langsgeweest. 3-gangenmenu met keuze uit diverse gerechten. Voorgerecht : carpaccio, hoofdgerecht : gevulde ravioli met spinazie en ricotta, dessert : tiramisu. Elk gerecht was overheerlijk. Heel zuiver, natuurlijke smaken, lekkere knapperige groentjes en zeer royale porties. Hier komt je niet om pizza te eten. Een aanrader om eens langs te gaan.

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld

Was een tijdje geleden dat we nog in La Stanza geweest waren, is zo veel te ontdekken in Leuven. Maar met gezin voor verjaardag van onze zoon, die La Stanza gekozen had. En nog steeds heel lekker, de ham is werkelijk super. Nog altijd voorgerechten die als hoofdschotel kunnen doorgaan. En het is werkelijk een wereldrecord denk ik hoeveel mensen je kan gezet krijgen in deze ruimte, geen centimeter is onbenut gelaten, wat het niet meteen de meest gezellige plaats maakt voor rustig etentje met een babbel. De wachttijden liepen wel op, maar het zat ook wel afgeladen vol. Was net nog ok, Wat me wel opviel dat een frisdrank aan 3,5€ wel genoeg is, 30% meer dan een pintje, snap ik niet helemaal , maar al bij al kom je hier om super lekker te eten aan een correcte prijs.

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is fijn om een vertrouwd adres te hebben in Leuven. Dit is nog een echte Italiaan waar het aangenaam vertoeven is. De kaart met suggestie staat steeds bol met lekkers. Moeilijk om te kiezen.
Ik kom hier steeds met plezier terug. Prijs / kwaliteit helemaal in orde.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die La Stanza - Cucina Italiana & Traiteur bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In La Stanza - Cucina Italiana & Traiteur geweest? Deel je ervaringen!