“Geweldige gastvrouw, heerlijke koffie!”
Beoordeling van Swartehond

Swartehond
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Koffie en thee in Leuven
24 juli 2017 beoordeeld

De koffie is fairchain koffie en smaakt bovendien overheerlijk. De gastvrouw Marjorie staat er steeds met de glimlach en serveert haar cakejes met liefde. Echt dé beste koffieplek bij uitstek!

Schrijf een beoordeling

17 april 2017 beoordeeld

Goede koffie, grote koffie, altijd met een leuk en smakelijk stuk cake.
Binnen voor mij persoonlijk iets te druk, maar daarvoor hebben ze een terras.

28 februari 2017 beoordeeld

De koffie was naar behoren doch was niets speciaals. Het onderscheidt zich niet van andere koffiezaken.
Bij de koffie krijg je wel zelf gebakken cake hetgeen een pluspunt was.
De bediening was niet super. De uitbaatster zat te keuvelen met klanten aan een tafeltje. We dienden een tafeltje te nemen hetgeen nog niet afgeruimd was. Pas als we zelf begonnen opruimen, is de uitbaatster langs gekomen om af te ruimen.

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke chocomelk en een geweldige uitbaatster. Zelfgemaakte tonijnsalade is ook geweldig! Absoluut een aanrader!

26 oktober 2016 beoordeeld

Leuke kleine koffitent. Heerlijke koffie en een eigengemaakt stukje cake erbij geserveerd. Service is zeer vriendelijk.

Reizigers die Swartehond bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Swartehond geweest? Deel je ervaringen!