“authentiek en bijzonder smaakvol Chinees”
Beoordeling van Lunch Delight

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Lunch Delight
Geclassificeerd als nr. 192 van 445 Restaurants in Leuven
Keukens: Chinees
21 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij "Lunch delight". Authentieke en bijzonder smaakvolle Chinese gerechten. Goede service, zeer vriendelijke bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

We waren een jaar geleden in China, het eten is zeer gelijkaardig aan wat je ginds kunt eten (en een wereld van verschil met de klassieke meeneem Chinees). Dit alles aan redelijke prijzen (terwijl je in de meeste plekken in Leuven veel meer betaalt voor soms mindere kwaliteit). Wat ons betreft een verborgen parel in Leuven, een echte aanrader !

18 mei 2016 beoordeeld

Dit is een prima restaurant met lekker eten naar mijn mening, ik zou hier wel terug komen in de toekomst om nog eens te lunchen met een gast.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

20 augustus 2015 beoordeeld

16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Lunch Delight bekeken, bekeken ook

In Lunch Delight geweest? Deel je ervaringen!