Beoordeeld op 13 november 2019

Midden in het centrum gelegen, met parkeergelegenheid, ligt dit schitterende kleine hotel dat met oog voor het kleinste detail, geheel is ingericht met attributen uit het rijke Roomse verleden. Uitermate vriendelijke ontvangst door onze gastvrouw, prima kamers en het ontbijt overtrof onze stoutste verwachtingen. Een absolute aanrader voor een zeer betaalbare prijs!

Kamertip: 6 prima ingerichte kamers, 4 op de 1e. Verdieping, de rest op de 2e. Verdieping.
Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Carmen D, Owner van Gasthof De Pastorij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Wat fijn om dit te lezen, dankjewel! Genegen groet, Carmen

Beoordeeld op 24 oktober 2019

In het centrum van Leuven ligt dit intieme en sfeervolle Hotel, een voormalige pastorie naast een grote kerk. Fraaie kamers, met een interieur wat herinnerd aan de eerdere bestemming die het had. Goed ontbijt, prima bedden en de mogelijkheid om de auto in de binnenplaats te parkeren. Een prima uitvalsbasis om Leuven te voet te verkennen!

Datum van verblijf: oktober 2019
Carmen D, Owner van Gasthof De Pastorij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2019

Dankjewel voor de review Gerard, dat doet deugd :).
Fijn weekend, en hartelijke groeten aan jou en co. Carmen

Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel brengt meer dan 300 euro in rekening voor 0,0 service. Schoffering van gasten, niet in staat tot een beleefde gedachtewisseling. Absoluut geen aanbeveling - blijf hier weg! In Leuven zijn prima alternatieven te vinden. Klantvriendelijkheid is een onbekend concept bij de Pastorij.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Carmen D, Owner van Gasthof De Pastorij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Beste, u bent niet komen opdagen zonder verwittiging. Dat brengt kosten met zich mee, zoals zeer duidelijk vermeld bij de boeking. Ik vind het spijtig dat dit zo verlopen is en wens u nog het beste toe. Vriendelijke groeten, Carmen

Beoordeeld op 6 mei 2019

Erg gastvrije ontvangst. We waren de enige gasten in dat weekend maar het ontbijt was voor een man of 6. Divers en meer dan voldoende. Grote kamers. Ligging aan de straatkant is geen probleem zolang het raam dicht blijft. Handig is de eigen parkeerplaats. 12 euro meer dan waard.

Kamertip: Wellicht is het in de zomer beter niet aan de straatkant een kamer te nemen. Maar ik weet niet zeker of er kamers aan de achterkant zijn.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk weekendje weg geweest. We logeerden in gasthof de Pastorij in het hartje van Leuven. Een klein én fijn hotel. Mooie ruime kamer met douche en toilet. Alles even netjes en schoon. Zelfs de mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer. Sfeervol hotel, heerlijk ontbijt en vooral een hele gastvrije eigenaresse die je veel kan vertellen en adviseren zodat een bezoek in de stad Leuven nóg leuker wordt. Héél erg de moeite waard. Een kleine tip. Parkeren in de binnenstad kan bij één van de Q-park garages mits de hoogte van de auto niet meer dan 2.00 meter bedraagt.

Datum van verblijf: november 2018
Carmen D, Owner van Gasthof De Pastorij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2018

Dankjewel voor de review Petra.
Zoals ik al eerder zei, het was leuk om jullie als gasten te hebben! Nog een tip, de zomermaanden in Leuven zijn heerlijk!! :)
Hartelijke groeten, Carmen