Leg de laagste prijs van deze websites vast
Etrip
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 6 mei 2019

Erg gastvrije ontvangst. We waren de enige gasten in dat weekend maar het ontbijt was voor een man of 6. Divers en meer dan voldoende. Grote kamers. Ligging aan de straatkant is geen probleem zolang het raam dicht blijft. Handig is de eigen parkeerplaats. 12 euro meer dan waard.

Kamertip: Wellicht is het in de zomer beter niet aan de straatkant een kamer te nemen. Maar ik weet niet zeker of er kamers aan de achterkant zijn.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk weekendje weg geweest. We logeerden in gasthof de Pastorij in het hartje van Leuven. Een klein én fijn hotel. Mooie ruime kamer met douche en toilet. Alles even netjes en schoon. Zelfs de mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer. Sfeervol hotel, heerlijk ontbijt en vooral een hele gastvrije eigenaresse die je veel kan vertellen en adviseren zodat een bezoek in de stad Leuven nóg leuker wordt. Héél erg de moeite waard. Een kleine tip. Parkeren in de binnenstad kan bij één van de Q-park garages mits de hoogte van de auto niet meer dan 2.00 meter bedraagt.

Datum van verblijf: november 2018
Carmen D, Owner van Gasthof De Pastorij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2018

Dankjewel voor de review Petra.
Zoals ik al eerder zei, het was leuk om jullie als gasten te hebben! Nog een tip, de zomermaanden in Leuven zijn heerlijk!! :)
Hartelijke groeten, Carmen

Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

De charmante gastvrouw maakte het verblijf heel aangenaam en zorgde voor onthaasting. Alles wat we nodig hadden was er, ook al is alles een beetje oud. We hebben echt genoten. Ook de ligging is perfect om de gezellige stad te bezoeken. Top!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 september 2017

De kamers, sanitair en douche zijn prima. De ambiance is met een knipoog naar het verleden.
Carmen is een fijne gastvrouw die echte gastvrijheid in het vaandel heeft. Niets is haar teveel.
Het ontbijt is zorgvuldig samengesteld en er is voor ieder wat wils.
Gratis wifi, parkeergelegenheid en de locatie, maken de Pastorij tot een zeer goed stadshotel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 15 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit origineel hotel met 7kamers in een voormalige pastorie in hartje Leuven is een aanrader voor iedereen. Het hotel straalt een rust uit en nostalgisch gevoel. Onvoorstelbaar wat een stilteik eraan trof middenin de drukke studentenstad. De inrichting is authentiek, kraaknet, een warmbed, én rijkelijk ontbijt. Je wordt er voortreffelijk ontvangen als een vriend(in) aan huis door de hartelijke gastvrouw Carmen. Ik heb mijn plekje gevonden als ik naar Leuven reis :-)

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken