“Leuke lunchtent, maar...”
Beoordeling van Fourteafour

Fourteafour
Geclassificeerd als nr. 7 van 16 Koffie en thee in Leuven
21 augustus 2017 beoordeeld

Het regende keihard in Leuven, maar gelukkig zaten we op tijd op het terras.
Er is heel veel keuze qua thee, maar ik ben zelf geen theedrinker.
De cappuccino was uit-ste-kend... één van de betere die ik heb gehad...
Uiteindelijk kozen we maar de kip/avocado-salades. Die waren wel goed, maar wel érg aan de prijs. 15 euro voor zo'n (hoeveelheid) salade, en geen brood of iets dergelijks er naast: is overrated. De dame in de service was wel heel goedlachs, maar kwam wat onervaren over: misschien werkte ze er net. Wat niet zo chique was, was dat een jongen (met snorretje geloof ik) nogal briezend naar buiten en binnenging, omdat de bediening de schapekleden niet naar binnen had gehaald: die werden door de regen nat. Dat ging nogal gepaard met veel komedie: dat straalt wel af op de uitstraling. Tip: niet meer doen. Dus ja: koffie érg érg lekker, salade veel te duur.

Schrijf een beoordeling

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met ons gezin van 4 voor een lichte lunch.
De kinderen genoten van een lekkere croque met een klein slaatje, wij kregen een kleurrijk bord met een salade van kippen reepjes met avocado.
Top waren de homemade icetea's en de bionades!

15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ging onlangs rap een thee uithalen en moest €4 betalen voor een kleine thee in een simpel kartonnen bekertje, jammer! De thee was wel lekker maar dit is toch net iets te duur voor take-away. Wil er wel graag eens rustig iets gaan drinken, tof interieur en leuk terras in de zon!

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fourteafour zit in een gezellig winkelstraatje. Hier dus op het terras, in het zonnetje, van ons heerlijke ontbijt genoten. Leuk concept om zelf je ontbijt te kunnen samenstellen. Zeer vriendelijk geholpen, een aanrader!

17 januari 2016 beoordeeld

Lekkere koffie en thee, vriendelijke bediening. Jammer dat de zaak zo klein is. Bij goed weer kan je gelukkig buitenzitten op het terras in de straat

Reizigers die Fourteafour bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Fourteafour geweest? Deel je ervaringen!