“Soep!”
Beoordeling van Coup de Soup

Coup de Soup
Geclassificeerd als nr. 28 van 460 Restaurants in Leuven
Keukens: Soepen
Beschrijving: Een gezellige soepbar in het centrum van Leuven. Elke dag vind je hier 6 verse soepen en 3 frisse salades. En elke week een nieuwe menu!
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met even past vrienden tijdens de Middagupdate hurt gaan eten. Heel lekkere soep, super gezellige omgeving en vriendelijke en snelle bediening!

10 april 2018 beoordeeld

Ik heb de pikante african soep genomen en het was gewoon perfectie. Het was een heel lekkere bouillonbasis met de grof gesneden groenten die die te groot waren. Het pikante aspect van de soep was niet overweldigend. De mensen zijn altijd super vriendelijk en vrolijk. Het is mijn favoriete soepzaak vooral voor de meer exotische soepjes.

8 april 2018 beoordeeld

Had nog nooit eerder zo'n restaurant geprobeerd. Maar zeer lekker en goed prijsje. In de toekomst probeer ik misschien eens take-out, dat hebben ze ook.

7 april 2018 beoordeeld

Normaal ben ik geen grote soepfanaat omdat ik hiermee vaak niet gegeten heb. Niet alleen is deze soep uitstekend, dankzij de verschillende maten en het lekkere brood, heb je ook zeker genoeg gegeten!

7 april 2018 beoordeeld

Zeker aan te raden om tijdens het studeren door eens langs te gaan. De perfecte pauze met je studiegenoten! Zeer lekker en geen slechte prijs.

Reizigers die Coup de Soup bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Coup de Soup geweest? Deel je ervaringen!