Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 88
Hotels.comUS$ 88
TravelocityUS$ 88
Priceline
Orbitz.comUS$ 88
eDreamsUS$ 82
Beoordeeld op 3 juni 2018

De kamer was gelegen aan de straatkant, wat het onmogelijk maakte om te slapen met de ramen open door het helse lawaai in de straat. Geen airco op de kamer, dus met het warme weer toch verplicht de ramen open te laten, wat 2 slapeloze nachten met zich mee bracht. Kamer veel te klein voor 3 volwassen personen. Wel proper en vriendelijk onthaal. Te weinig stopcontacten in de kamer.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst viel ons de slaapbank enorm tegen. Met mijn 1.90m was deze tekort en voor een stel ook erg smal. De kamers zijn zeer netjes en modern ingericht, maar een slaapbank als 2 persoons slaapvoorziening lijkt me niet van deze tijd. De kamers zouden voorzien moeten zijn van een volwaardig 2 persoons bed en juist een slaapzetel voor 1 persoon als extra.
Bij de receptie bleek dat er geen andere optie was en alle kamers zo ingericht zijn.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018

Mooi hotel, erg schoon en erg ruim .
Goede bedden, fijne douche.
Kamer bevat een keuken met koelkast , servies, eigenlijk alles wat je nodig heb in een keuken
Midden in het centrum.
Voldoende parkeergelegenheid

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 5 januari 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst bleek er in heel het hotel geen 2-persoonsbed, enkel eenpersoons bedden en een slaapzetel. We schrokken hier wel van, maar verder is de kamer zeer ruim en mooi ingericht.
Nadeel is het straatlawaai (slecht geïsoleerde ramen).
Dit hotel is zeker geschikt voor kleine groepen en grote gezinnen, niet zozeer voor koppels.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 29 december 2017

Mooi en schoon appartement voorzien van badkamer, keuken en zithoek. Is van alle gemakken voorzien om zelf ontbijt, lunch en diner te bereiden. Parkeergelegenheid onder appartementen is bij te boeken. Zit op korte loopafstand van de markt met zijn mooie stadhuis. Snelle reacties op mailtjes. Aardige personen aan de receptie. Wij zijn hier nu meerdere keren geweest en komen zeker en vast nog eens terug.

Kamertip: Voorzijde hotel 3e etage of hoger. Kamers zijn goed geïsoleerd qua geluid
Datum van verblijf: december 2017