Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 91
TravelocityUS$ 91
Hotels.comUS$ 91
PricelineUS$ 91
eDreamsUS$ 87
FindHotelUS$ 91
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hele mooie kamer met leuk uitzicht over de winkelstraat. Wij waren met 6 dames en hebben heerlijk geslapen! Schone badkamer en handig keukentje! Midden in het centrum dus idealer kan niet! Vlakbij is parkeergarage. Op wandelafstand van de langste bar van België. Uitgaansbuurt en winkelstraat dus vlakbij.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Topaccomodatie op toplocatie. Mooie ruime kamer voor 6, 1 slaapbank en heerlijke bedden. Alle benodigdheden voorzien! Ideaal voor een bende zotte grieten. Badkamer ietsje te klein voor 6 personen. Propere en verzorgde studio. Voor herhaling! Leuke stad!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

We hadden met vier man een studio. Hij was lekker ruim, schoon en mooi ingericht. De douche was ook lekker groot.
De ligging is ook perfect. 10 minuten lopen naar het station en 5 naar de grote markt.
Wij hadden een kamer aan de binnenzijde waardoor het ook rustig was.
Het personeel is vriendelijk.
Het enige wat lastig is, is dat de receptie pas om 15.00 uur open gaat. Tot die tijd kan je bijvoorbeeld ook geen bagage achterlaten.
Maar voor de rest is alles top geregeld.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 21 februari 2017 via mobiele applicatie

Ligging perfect, in het centrum van Leuven. Met drie volwassenen een studio gedeeld. Twee personen op uitklapbed, dat prima was. De ander had een eenpersoonsbed. Alles was schoon en netjes. Er was een keukentje. Prijs-kwaliteit = top!!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 5 februari 2017 via mobiele applicatie

Kamers zijn netjes en efficiënt ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in de kamer! Er liggen zelfs badhanddoeken voor je klaar. Ligging ideaal, midden in het centrum. Parkeren bij hotel ook ideaal! Prijs-kwaliteit echt top! Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2017