“keuken ok, alleen vind ik het spijtig dat de baas zich enkel gaat bezig houden met vrienden van officiele instanties”
Beoordeling van De Klimop

De Klimop
Geclassificeerd als nr. 95 van 473 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
4 oktober 2018 beoordeeld

Pieter (de baas) is een brave patron, maar dat hij zich enkel gaat bezig houden met vrienden van (denk ik) provincie of van stad Leuven vinc ik spijtig. Ik ken Pieter nu zelf, maar blijkbaar kom ik daar niet genoeg opdat hij "ook mij" een hand gaat geven en hello zeggen. Het eten was ok maar ook niet meer (amercain met frieten).Denk dat "vriend" op facebook niet meer nodig is.

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden beiden een aperitief en hoofdgerecht + wijn. De mosselen waren niet lekker (pure watersmaak) en ook de bediening was niet goed. De bestelde wijn hebben we nooit te zien gekregen. Ook het afruimen van onze aperitief gebeurde niet. Er werd nauwelijks naar onze tafel omgekeken. De obers waren meer met elkaar bezig dan met de klanten of stelden foute prioriteiten door met 2 obers aan 1 tafel tegelijk te staan. Na lang wachten op onze rekening uiteindelijk zelf naar de toog gestapt met de vraag om eindelijk te kunnen afrekenen. Prijs/kwaliteit was het zelfs nog duur ook. Ik kom niet snel meer terug. Echte tegenvaller!

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, rustige sfeer, topkwaliteit...
Aanrader zijn de kaas-en garnaalkroketten...
Ideaal voor romantisch etentje maar zeker ook voor vrienden.

4 juli 2018 beoordeeld

Vermits het resto niet ver is van mijn woning, is het een verleidelijke keuze. Enkele dagen geleden opnieuw bezocht en zeer tegengevallen. De vis van mijn tafelgenoot was niet goed en de klassieke americain tartaar was te droog. De rekening was redelijk hoog.
Ik ken het resto ongeveer 20 jaar en de kwaliteit is zeker niet toegenomen.

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hele plein zat vol met het mooie weer maar wij hadden net geluk met 3 nog 1 tafel vrij.. Bij de klimop. We namen met 3 de pasta bolognese en deze beviel enorm. De witte wijn die we namen was ook zeer lekker.
Service was goed en de wachttijden vielen heel goed mee.

Reizigers die De Klimop bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In De Klimop geweest? Deel je ervaringen!