“Lekker maar vrij zwaar”

Restaurant D'Artagnan
Geclassificeerd als nr. 96 van 509 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans
11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is nogal aan de donkere kant. Veel plaats rondom de tafels is wel ok. Personeel is ok. Het eten, enkel 1 menu beschikbaar, was vrij zwaar maar lekker. Toch wel prijzig. Privéparking op voorhand te reserveren. De kans dat wij terugkeren is vrij klein.

Datum van bezoek: februari 2019

6 mei 2018 beoordeeld

Hier ben ik al enkele keren geweest en het was een meevaller. Vriendelijk onthaal en vlotte bediening. We hadden de Menu d'Artagnan met 5 gangen en aangepaste wijnen genomen. Prijs € 78 + € 30 voor de wijn. De Patte Noir parelhoender Rivierkreeft, morieljes, asperges, ratte als hoofdgerecht is om U van te zeggen. De setting is ook een meevaller. Deze menu is een echte smaaksensatie. Dit restaurant evolueert met de tijd en ieder bezoek is een waar genot.

Datum van bezoek: mei 2018
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een grote groep, een 20 tal personen en een internationaal gezelschap. We hadden op voorhand voor een menu gekozen. D’Artagnan is een mooi restaurant in een oud statig herenhuis. We werden snel en efficient bediend. Het eten was lekker maar mocht wat warmer opgediend worden. Meestal was het lauwtjes als het aan tafel werd opgediend.
Als zakendiner voor zo’n grote groep was dit prima.

Datum van bezoek: januari 2018
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collega’s dit restaurant bezocht voor een uitgebreide lunch in het zaaltje vanachter. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten werd door iedereen als zeer goed onthaald. De wildpastei en de risotto met boschampignons waren super. Klassieke Franse keuken met een moderne toets. Juist spijtig dat de koffie niet werd bijgevuld.

Datum van bezoek: december 2017
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook deze keer (de vierde keer dit jaar) was het er weer ‘boenk’ op. Hartelijke, innemende ontvangst door gastvrouw Sandra . Vervolgens een continu salvo van pure smaaksensaties. Het is keer op keer een plezier om hier te komen tafelen! We volgen dit restaurant al een tiental jaar, vanaf hun vorige locatie in een zijstraatje van de oude markt. We zijn steeds onder de indruk geweest van het kunnen van chef Nest, maar het moet gezegd worden dat de culinaire evolutie van de laatste jaren d’Artagnan in een hoger level heeft gebracht. Iedere reservatie is steeds weer uitkijken naar... Beslist de moeite van een ommetje waard!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Restaurant D'Artagnan bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Restaurant D'Artagnan geweest? Deel je ervaringen!