“Goed maar ergens anders krijg je beter...”
Beoordeling van Restaurant Beluga - GESLOTEN

Restaurant Beluga
8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naartoe gegaan op aanraden van een collega. De zaak ligt wat weggestopt in een zijstraat van de oude markt. Er staan slecht enkele tafeltjes en de chef komt uitleg geven aan tafel. Dit zorgt voor een intieme sfeer.
Iedereen komt hier voor de lekkere vis en deze was dan ook perfect klaar gemaakt. Deze ging jammer genoeg telkens weer samen met een zalfje van bloemkool of erwt, weinig variatie of originaliteit!
Deze zaak lijkt op het eerste zich een verborgen parel, stelt dan teleur met het eten. Het is lekker. Maar in deze prijsklasse heeft Leuven veel meer te bieden...

4 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een lekker stukje vis moet je hier zijn. Een absolute aanrader. De kwaliteit van de producten is uitstekend. Ook de bediening was top.

12 juni 2015 beoordeeld

Ondertussen lang geleden dat ik nog geweest ben, maar deze avond ga ik nog eens terug. Uit hoofde van mijn beroep moest ik dikwijls op restaurant, maar dit was een eersteklasser, zowel op gebied van kwaliteit, maar ook van bediening. Super. Een echte aanrader.

3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een Bistrot bon gekregen en konden hiermee gemakkelijk reserveren op een vrijdagavond (wat in heel wat resto's niet mogelijk is). Is nu op een nieuw adres. Heel vriendelijk onthaald. Wij kozen voor de beperkte menu : hoofdschotel + dessert. Goede en betaalbare wijn voorgesteld. Gezellig interieur. We kozen voor vis. Ook al was de presentatie en vriendelijkheid zeer goed, toch was de hoofdschotel een ....afknapper : Zowel mijn vis als die van mijn echtgenote was maar voor de helft gaar. We hebben hierop gewezen en mijn vis werd verder gegaard en opnieuw geserveerd zonder enig excuus. Mijn echtgenote ging hier niet op in. Zij had toen al afgehaakt. Toch wel een onvergeeflijke beginnersfout die onherstelbare schade achterlaat. Ik ga waarschijnlijk nooit terug.

17 maart 2015 beoordeeld

Ongelooflijk hoe een iemand zoveel kan bolwerken. Koken en de bediening doen voor 20 mensen, met enkel een studentje als hulp, en geen spoortje van stress. Heel lekker, heel ontspannend. Hogere prijsklasse, maar een aanrader voor een speciale gelegenheid, of in mijn geval om uitgebreid te tafelen met vrienden die je te lang niet gezien hebt. Ik heb genoten.

• Sfeer

Reizigers die Restaurant Beluga bekeken, bekeken ook