“Uitstekend”
Beoordeling van Restaurant Beluga - GESLOTEN

Restaurant Beluga
4 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een lekker stukje vis moet je hier zijn. Een absolute aanrader. De kwaliteit van de producten is uitstekend. Ook de bediening was top.

12 juni 2015 beoordeeld

Ondertussen lang geleden dat ik nog geweest ben, maar deze avond ga ik nog eens terug. Uit hoofde van mijn beroep moest ik dikwijls op restaurant, maar dit was een eersteklasser, zowel op gebied van kwaliteit, maar ook van bediening. Super. Een echte aanrader.

3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een Bistrot bon gekregen en konden hiermee gemakkelijk reserveren op een vrijdagavond (wat in heel wat resto's niet mogelijk is). Is nu op een nieuw adres. Heel vriendelijk onthaald. Wij kozen voor de beperkte menu : hoofdschotel + dessert. Goede en betaalbare wijn voorgesteld. Gezellig interieur. We kozen voor vis. Ook al was de presentatie en vriendelijkheid zeer goed, toch was de hoofdschotel een ....afknapper : Zowel mijn vis als die van mijn echtgenote was maar voor de helft gaar. We hebben hierop gewezen en mijn vis werd verder gegaard en opnieuw geserveerd zonder enig excuus. Mijn echtgenote ging hier niet op in. Zij had toen al afgehaakt. Toch wel een onvergeeflijke beginnersfout die onherstelbare schade achterlaat. Ik ga waarschijnlijk nooit terug.

17 maart 2015 beoordeeld

Ongelooflijk hoe een iemand zoveel kan bolwerken. Koken en de bediening doen voor 20 mensen, met enkel een studentje als hulp, en geen spoortje van stress. Heel lekker, heel ontspannend. Hogere prijsklasse, maar een aanrader voor een speciale gelegenheid, of in mijn geval om uitgebreid te tafelen met vrienden die je te lang niet gezien hebt. Ik heb genoten.

• Sfeer
26 januari 2015 beoordeeld

Wie niet graag verrast wordt met wat de (marktverse) pot schaft en geen vis lust kan beter dit restaurant aan zich laten voorbij gaan.
Vriendelijke ontvangst en bediening. In vergelijking met het vorige pand wel een heel kil interieur.

Zoals gewoonlijk kraakverse smaakvolle visgerechten op het menu, maar dan net met dat tikkeltje meer. Ook de aangepaste wijnene zijn top.

Kritiek dat je de prijs niet op voorhand weet kan ik bijtreden, maar het maakt de ervaring zeker niet minder.

• Sfeer

Reizigers die Restaurant Beluga bekeken, bekeken ook