“een rustig hotel overal dichtbij”
Beoordeling van Begijnhof Congreshotel

Begijnhof Congreshotel
Geclassificeerd als nr. 193 van 465 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans
2 maart 2017 beoordeeld

knusse kamers in een rustige omgeving
prive parking voor de auto
heel Leuven op wandelafstand
ontbijt buffet ok met alles erop en eraan

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Hotel is een aanrader voor ieders beurs
Wij hebben Kersmisavond gevierd samen met onze kinderen. Zeer mooie rustig gelegen kamerS
Zeer lekker eten
Afgelegen domein waar je alleen de vogeltjes hoort
Proficiat aan allen van poetsvrouw tot Manager
Aan Balie super ontvangst door de lieftallige Soukaine
Doen Doen
Niets op aan te merken xxxx

23 november 2016 beoordeeld

Goede maaltijden en bediening,stilte en kalme sfeer.Smaakvol interieur.Rustige ligging maar betaald parkeren.Prachtige omgeving(begijnhof)en dicht bij centrum

5 mei 2016 beoordeeld

Hebben hier in het hotel gegeten. Was gewoon heel lekker, geen andere woorden voor. Je kunt heerlijk buiten zitten als het warm is, of binnen waar het ook heel gezellige zitjes heeft.

11 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

we maakten gebruik van een Travelbird aanbieden. de kamer die we kregen (108) was proper maar erg gedateerd. oud meubilair, beeldbuisTV en in de badkamer slechts handoeken voorzien voor 1 persoon hoewel we voor 2 gereserveerd hadden. Leuk was de bierproeverij in de bar. menukaart van het restaurant eerder beperkt maar in Leuven geen gebrek aan restaurants. het ontbijtbuffet was eerder beperkt, het minimum voor een 4* hotel. parking €12 per nacht. goedkoper dan een parking in Leuven maar toch prijzig als je de volle kamerprijs betaalt. de tuin is mooi en de Faculty club achter het hotel ziet er een veelbelovend restaurant uit maar we hebben het niet uitgeprobeerd.

Reizigers die Begijnhof Congreshotel bekeken, bekeken ook

In Begijnhof Congreshotel geweest? Deel je ervaringen!