“Beter voor lunch?”

't Zwart Schaap
Geclassificeerd als nr. 39 van 430 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch, Frans
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was enkel mogelijk om 19.00 te reserveren "omdat men een erg grote groep verwachtte". Gedurende de uren dat ik er zat was het restaurant echter slechts voor de helft gevuld. Het viel bovendien duidelijk niet in goede aarde wanneer ik dit opmerkte. Bovendien was de bereidingsduur van 3/5 van de gerechten duidelijk erg kort (koude vis bv). De presentatie van de gerechten is erg mooi, maar de smaken soms wat flauw of onvoldoende in evenwicht. Het tweede voorgerecht, paddestoelen, ham en gnocchi mist bv. duidelijk frisheid. Het vlees van het hoofdgerecht was erg lekker. Verder toch vrij hoge prijs. Het lunchmenu, gedeeltelijk met RES te betalen lijkt me een betere optie.

Schrijf een beoordeling

8 september 2017 beoordeeld

Wij werden met de glimlach ontvangen door de maitre Lieven, deze heeft ons uitstekend bijgestaan ivm de drankkeuze bij ieder gerecht, een mooie zaak met een rustige uitstraling waar je écht kan geieten...
Er werd goed rekening gehouden met de gerechten van mijn compagnon die wat alergieeenhad, wij komen zoiezo terug voor het diner dat in dezelfde lijn wordt doorgetrokken

8 september 2017 beoordeeld

Heerlijke gerechten, met fantastische wijnen aan democratische prijzen, in een gezellige setting in het hartje van Leuven. Dit in combinatie met een heel verzorgde en vriendelijke bediening. Vakmensen! Een echte aanrader voor mensen die met het gezin of met vrienden eens lekker willen genieten.

18 augustus 2017 beoordeeld

We hadden gekozen voor het 4 gangen degustatie menu met bijhorende wijnen.
De gerechten waren lekker en origineel. De aangepaste wijnen waren uitstekend en zeer royaal bijgeschonken.

De service had oog voor detail (water/brood bijvullen zonder te vragen,....)

Wij komen zeker terug (om het bierarrangement te proberen)

3 juli 2017 beoordeeld

Dit restaurant heeft een eerlijke keuken. Men kan er eerlijke afspraken maken en men beleeft er een onvergetelijke tijd ! Naar aanleiding van de promotiezitting van de dochter mogen we toekomen om 21 u : warm ontvangen en exquise gerechten ! Al de wensen worden onmiddellijk ingevuld ! Als je in Leuven culinair de lat iets hoger wil leggen, dan ga je eten in 't zwart schaap !

Reizigers die 't Zwart Schaap bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In 't Zwart Schaap geweest? Deel je ervaringen!