“De place to be voor natuurlijke wijn”
Beoordeling van Surlie

Surlie
Geclassificeerd als nr. 242 van 429 Restaurants in Leuven
Keukens: Wijnbar
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Marc, de uitbater is het uithangbord voor natuurlijke wijn. Als je wil kennis maken met natuurlijke wijn moet je bij Surlie zijn, als je laat merken dat je interesse hebt in wijn zal Marc je ongetwijfeld wegwijs maken in de wereld van de natuurlijke wijnen. Er worden ook lekkere hapjes geserveerd en bij goed weer is het leuk te vertoeven op het terrasje.

Schrijf een beoordeling

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich een leuke zaak met een heerlijke wijnkaart. Maar na eerst 15 minuten te moeten wachten op bediening mochten we toch een heerlijke wijn proeven. We bestelden een ander wijntje maar na verschillende keren de aandacht proberen te trekken en een paar keer een knikje dan toch een weeral een lekker wijntje. Alleen voor 6 euro een bodempje... Terwijl de rest rond ons de zelfde wijn kreeg maar dubbel zoveel. Ook de manier waarop die man ons behandelde was beneden alle peil. Misschien moet je meer posh zijn om zijn aandacht te trekken maar we zijn daarna naar de Convento gegaan en een top avond gehad.

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een grootse wijnbar, niet door zijn fysieke omvang maar door de geboden kwaliteit. Voor de leken met natuurwijn ga hier heen en laat je begeleiden door de uitbater, hij is een voortrekker van dit edel product in zijn meest pure vorm.

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje shoppen de Surlie tegengekomen... blij deze locatie te hebben leren kennen met een gedreven eigenaar en veel uitleg. Bedankt!

6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine, gezellige bar met een ruime selectie natuurwijnen. Je kan proeven uit een drietal witte en rode wijnen, bubbels of rosé. Elke week is er een andere selectie. Je kan ook flessen kopen om mee naar huis te nemen of ter plekke te degusteren. Mooie keuze tussen een eerder gekend smakenpallet en meer gedurfde, uitgesproken wijnen. Om de kleine honger te stillen zijn er kwalitatieve biologische tapas. De bediening is heel vriendelijk en met veel kennis van zaken. Tot slot nog een relaxte atmosfeer en een mooi terrasje.

Reizigers die Surlie bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Surlie geweest? Deel je ervaringen!