Gratis annuleren tot 14/07/22
Hotels.comUS$ 67
PricelineUS$ 67
TravelocityUS$ 67
Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Hotel l’Industrie is een sympathiek hotel, centraal gelegen en met een prima prijs-kwaliteitverhouding. De kamer was sober, maar adequaat. Het matras en de kussens waren heel goed. De bediening is heel vriendelijk. Bij het ontbijt werd heel goed rekening gehouden met het glutenvrije dieet van mijn vrouw, dankzij de zeer attente gastvrouw. Verbeterpunten: de gang rook niet helemaal fris en op de kamer had een schilderij ofzo niet misstaan. We komen graag een keer terug.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

Een leuk hotel midden in centrum van Leuven. Zowel binnen als op terras een leuke sfeer. Vriendelijk personeel!
We zijn twee nachten geweest… de bedden waren heerlijk en het ontbijt was voldoende keuze, alles vers en goed verzorgd.
Parkeren in nabij gelegen parkeergarage voor 10 euro via uitrijkaart hotel… goed geregeld!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 26 april 2021

Uitstekende locatie van het hotel aan het station en dicht bij alles (winkelstraten, historische stad en restaurants). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was coronaproof en verzorgd. Kunnen eten op de kamer, er was voldoende plaats.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Dit hotel heeft een centrale ligging vlak bij het station en op loop afstand van de gehele stad. Mooie hoge hotel kamers en een erg prettig bed. Gordijnen laten geen licht door en met de ramen dicht hoor je bijna geen straat geluiden. Wel hoor je andere gasten erg goed lopen door de houten vloeren die overal zijn. Daar is bij een oud pand niets aan te doen.
Je moet in de douche wel erg lang wachten voor het water heet wordt maar verder prima in orde. De kamer had wel iets schoner gemogen (stof her en der en vinger afdrukken op deuren zichtbaar).
Het ontbijt was goed. Lekker vers brood, voldoende keuze uit beleg. Prima in orde.
Een goede uitvalsbasis voor een paar dagen Leuven.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Een matig hotel op overigens een prima plek in de stad t.o.v. het centrum en station.
De kamers zijn zeer gedateerd en de vloerbedekking is hard aan vernieuwing toe. De hygiene is dan ook lastig te beoordelen al was het sanitair wel schoon maar aan slijtage onderhevig. Het ontbijt was op vrijdagmorgen bijzonder matig. weinig keus en slechts alleen wit brood.
Kamers aan de voorzijde zij erg gehorig.

Kamertip: Kamers an de straatzijde zijn zeer gehorig tot laat in de nacht
Datum van verblijf: september 2019