Gratis annuleren tot 20/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
62 US$
eDreams69 US$
Expedia.com62 US$
Priceline69 US$
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Een matig hotel op overigens een prima plek in de stad t.o.v. het centrum en station.
De kamers zijn zeer gedateerd en de vloerbedekking is hard aan vernieuwing toe. De hygiene is dan ook lastig te beoordelen al was het sanitair wel schoon maar aan slijtage onderhevig. Het ontbijt was op vrijdagmorgen bijzonder matig. weinig keus en slechts alleen wit brood.
Kamers aan de voorzijde zij erg gehorig.

Kamertip: Kamers an de straatzijde zijn zeer gehorig tot laat in de nacht
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

In Hotel Industrie hangt zo zijn eigen sfeer van vergane glorie. Dat is niet slecht, als je maar bewust kiest voor een eenvoudig verblijf, en dan valt het eigenlijk nog best heel erg mee. Ja, er is geen lift. En dat maakt het best lastig om de 3e verdieping met een zware koffer te bereiken. Maar de kamers zijn schoon. Er hangt een mooie tv aan de muur, met zenders genoeg. De bedden zijn prima. De gordijnen verduisteren uitstekend en de ramen sluiten geluidsdicht af. (al slaap ik met warm weer toch echt gewoon met het raam open. Zeker als er geen airco is zoals hier) De badkamer is eenvoudig. Ik schat zo in dat daar de eerstvolgende groot onderhoud actie op zal worden losgelaten. Het ontbijt is prima verzorgd. Lekker vers wit en bruin brood, thee, koffie, melk en sinasappelsap. Eitje, spek, fruit, yoghurt en nog heel veel meer. Als je met honger vertrekt ligt dat echt aan jezelf, niet aan het ontbijt. En dan de prijs, die is dus keurig in verhouding. Prima dus.

Kamertip: Niet erg geschikt voor mindervaliden
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 november 2018

Overnachten in dit hotel voor een weekendje Leuven is prima. Verwacht geen luxe kamer, maar alles is aanwezig en netjes. Badkamer wel verouderd. Blijft dan ook nooit netjes met zo'n douchecabine. Handdoeken waren wat ouder en dun, dat is dan jammer.
Ontbijt was prima.

Datum van verblijf: oktober 2018
carolinev2593, Eigenaar van Hotel Industrie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018

Bedankt!
De handdoeken zijn eigendom van de wasserij, ik geef uw feedback hierover aan hun door.
De badkamers worden volgend jaar vernieuwd, als de planning goed verloopt :-)
Groetjes,

Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding ! Goede ontvangst, schone (geluiddichte) kamer op bovenste verdieping met goede bedden (boxspring matras), fohn en toiletartikelen (stond niet vermeld bij omschrijving), ruime badkamer voor een stadshotel en een uitstekend ontbijt!

Waardering is formeel 1 ster, maar zeker meer waard!

Datum van verblijf: oktober 2018

Bedankt voor uw fijne reactie!
Groetjes

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Een prima hotel voor een weekend Leuven. Wel opletten, er is geen lift! Dat is het nadeel dat we konden ontdekken. De kamers op derde verdieping zijn de voordeligste en dus ook eenvoudigste. Ze zijn goed maar wel gehorig. Ook het verkeer hoor je als de ramen open zijn .Het buffetontbijt is heel volledig en er wordt goed aangevuld. Het personeel is heel vriendelijk. Kortom we hebben een goed verblijf gehad. En het centrum van Leuven is lopend goed te bereiken .

Datum van verblijf: september 2018

Bedankt voor uw fijne reactie!